Jump to content

Marinan på Tømmerstø

Oweaa

Recommended Posts

Er det noen som vet hva som har hendt med marinaen på Tømmerstø utenfor Kristiansand? Kjøprte forbi der i helgen, og nå er bensinpumpene borte. Tar litt ekstra tid å kjøre til Kristiansand hver gang jeg må fylle opp tanken.

Tømmerstø?? Der det er landhandel og pizzasjappe? Håper ikke de legger ned heile greia, degt er jo en sommerinstitusjon heromkring.

Statoilen i Korsvik måtte jo legge ned.. blir stadig færre plasser å få drivstoff. Hartmanns er vel snart den eneste som er sentralt og de er jo svinedyre!

.

.

bmhe

Tømmerstø var i alle fall min redning i fjor da jeg med "helt ny" bruktbåt fikk trøbbel med dieselen og jeg måtte vaske tanken for å komme meg videre...

Har bare gode minner fra Tømmerstø: fra barndom og som voksen.

Vil tippe det bare er ombygging; hvis Tømmerstø ikke får det til å gå godt økonomisk så er det vel få marinaer som skulle fått det til. Om sommeren er det i alle fall tilsynelatende "kø" store deler av dagen har jeg inntrykk av. Både i "isdisken" og ved pumpene...

Edited by psolse02 (see edit history)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Tømmerstø Brygge

ANDRE OPPLYSNINGER:Stor dagligvarebutikk. Kundevennlige åpningstider (fra 15. juni til 15. august), alle dager (også søndag) kl 9-22. Rio Pizza Tømmerstø Brygge (uteservering/take away), øl- og vinrett. Uterestaurant. 500 m fra Tømmerstø brygge ligger Stokken friområde hvor det er plass til 100 båter. Her har kommunen opparbeidet 150 m kaiområde.

tommersto_01.jpg

Edited by Douro (see edit history)