Oweaa Startet 30.April.2008 Link til dette innlegget Startet 30.April.2008 Er det noen som vet hva som har hendt med marinaen på Tømmerstø utenfor Kristiansand? Kjøprte forbi der i helgen, og nå er bensinpumpene borte. Tar litt ekstra tid å kjøre til Kristiansand hver gang jeg må fylle opp tanken. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Tømmerstø?? Der det er landhandel og pizzasjappe? Håper ikke de legger ned heile greia, degt er jo en sommerinstitusjon heromkring. Statoilen i Korsvik måtte jo legge ned.. blir stadig færre plasser å få drivstoff. Hartmanns er vel snart den eneste som er sentralt og de er jo svinedyre! Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
carmencita Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Hei, mener å ha hørt at de bare flytter pumpene lenger ut på bryggen Ellers, så går ryktet om at Pizzerian åpner ikveld Mvh, Carmencita Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 30.April.2008 Link til dette innlegget Svart 30.April.2008 Tømmerstø er jo en klassiker og et landemerke. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 (redigert) Tømmerstø var i alle fall min redning i fjor da jeg med "helt ny" bruktbåt fikk trøbbel med dieselen og jeg måtte vaske tanken for å komme meg videre... Har bare gode minner fra Tømmerstø: fra barndom og som voksen. Vil tippe det bare er ombygging; hvis Tømmerstø ikke får det til å gå godt økonomisk så er det vel få marinaer som skulle fått det til. Om sommeren er det i alle fall tilsynelatende "kø" store deler av dagen har jeg inntrykk av. Både i "isdisken" og ved pumpene... Redigert 1.Mai.2008 av psolse02 (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Oweaa Svart 1.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Har hørt snakk om at det har vært litt problemer angående eierbytte der. Får håpe det er ordnet opp i nå! Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 (redigert) Tømmerstø Brygge ANDRE OPPLYSNINGER:Stor dagligvarebutikk. Kundevennlige åpningstider (fra 15. juni til 15. august), alle dager (også søndag) kl 9-22. Rio Pizza Tømmerstø Brygge (uteservering/take away), øl- og vinrett. Uterestaurant. 500 m fra Tømmerstø brygge ligger Stokken friområde hvor det er plass til 100 båter. Her har kommunen opparbeidet 150 m kaiområde. Redigert 1.Mai.2008 av Douro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.