Jump to content

Slipp i Stavanger nå på fredag

tomcat

Recommended Posts

Litt på siden av det du spørr om, men da jeg hadde 'drev båt' så dro jeg den av og til inn på grunna, med hekken førs, så langt inn som mulig, og med løftet agregat.

Så var det på med vadebuksene (slike neopren bukser som laksefiskerne bruker , som du får til 4-500,- i fiske butikken), og så vasset jeg uti, og skrubbet / skrapte agregatet. uten å slippe. :diving:

I Badesesongen gikk jeg over av og til i fob med bading, men på denne årstiden er Vadebukser ett must, for ikke å fryse .... av seg :crazy:

Rent drev gjør underverker for marsjfarten :yesnod:

Erik.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Hei,

serviceinnstilling i Hillevågsvannet gav meg noen timer i slippen der. Så nå er drev og det meste rent og pent igjen. Ihvertfall til i noen uker til jeg tar en ukes tid på land og får tatt jobben skikkelig.

Belgen i drevet så helt fint ut. Er et Alpha One drev og der har man vel fire-fem års skifteintervall? Drev og motor er fra august i fjor.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...