Jump to content

Slipp i Stavanger nå på fredag

tomcat

Recommended Posts

Hei!

Noen som vet om noen mulighet for å få båten opp på land på fredag for litt ekspress-vask av drev og skrog? Har en fridag og kunne tenkt å få benyttet dagen til å rengjøre drevet som har grodd som f... i vinter.

Det ideelle hadde vært å komme opp på morgenen og utpå igjen på ettermiddagen.

Litt på siden av det du spørr om, men da jeg hadde 'drev båt' så dro jeg den av og til inn på grunna, med hekken førs, så langt inn som mulig, og med løftet agregat.

Så var det på med vadebuksene (slike neopren bukser som laksefiskerne bruker , som du får til 4-500,- i fiske butikken), og så vasset jeg uti, og skrubbet / skrapte agregatet. uten å slippe. :diving:

I Badesesongen gikk jeg over av og til i fob med bading, men på denne årstiden er Vadebukser ett must, for ikke å fryse .... av seg :crazy:

Rent drev gjør underverker for marsjfarten :yesnod:

Erik.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Hei,

serviceinnstilling i Hillevågsvannet gav meg noen timer i slippen der. Så nå er drev og det meste rent og pent igjen. Ihvertfall til i noen uker til jeg tar en ukes tid på land og får tatt jobben skikkelig.

Belgen i drevet så helt fint ut. Er et Alpha One drev og der har man vel fire-fem års skifteintervall? Drev og motor er fra august i fjor.