ola dunk Svart 8.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 her ble det mange innspill. jeg takker så mye for alle.... har nå fått sitti litt på verandaen med lappen min. var vel det siste jeg tenkte på. ser jo skjermen utrolig dårlig. får snoke litt rundt å se litt. tanken var litt at jeg kunne sitte her hjemme å legge en rute. men det går jo ann å koble opp noen kartplottere til pcn også tror jeg. men skal jo begrense litt når det gjelder økonomi også. men nok en gang... takker så mye for alle svar her. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 8.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2008 Jeg hadde en Haicom 204 12 kanalers i 3 år da tok den kvelden og jeg var fornøyd med den.Nå har jeg kjøpt en ny HAicom 20 kanaler og dette funker bra. Bruker laptopèn som plotter og Winfish fra Seacom AS.Olex er et flott program uten tvil men det vil bli for kostbar.Det jeg vil si er at Seacom AS har ytet topp service ovenfor meg. HAicomèn kjøpte jeg på www.wiimp.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.