KaNi Startet 5.Mai.2008 Del på Facebook Startet 5.Mai.2008 Jeg har kjøpt meg sete og konsoll til båten min, en Rana Plast 16. Jeg føler det slik at dørken gir litt etter når jeg går over den. Bør jeg forsterke den med å legge i vannfaste kryssfinérplater eller eventuelt noe annet? Hva mener dere? Kan jo eventuelt skru fast en stor plate akkurat der hvor konsollen og sete skal stå. Det bør jo gå bra..? Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 5.Mai.2008 Del på Facebook Svart 5.Mai.2008 Jeg har en båt fra 1973 og når jeg skulle montere sete følte jeg at glassfiber dørken ikke virket solid nok. Tok en ca 15 mm finer plate som jeg tilpasset og limte og skrudde fast. La noen lag med glassfiber matte og polyester under før jeg skrudde den fast. Beiset oversiden med teak farge før jeg "lakket" med klar epoxy. Sitér dette innlegget Link to post
KaNi Svart 5.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2008 Det var noe slikt jeg tenkte. Takk for svar Tror det er noe slik jeg må gjøre... Brukte du vannbestandig kryssfinér eller? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.