Fjesingen Startet 6.Mai.2008 Del på Facebook Startet 6.Mai.2008 Noen som har erfaring med overnevnte motor? Det er en 2005 modell og etter sigende er det Yamaha som har produsert denne før Mercury Verado kom. Den er demokjørt men jeg har ikke noe timetall. Har egentlig sett på en Evinrude E-Tec 200 HO. Er det noen vesentlige grunner for å velge den ene eller den andre? På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Mai.2008 Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Hva slags båt skal du ha den på, og hva slags bruk? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Fjesingen Svart 6.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Hei, Vurderer en Wellcraft 232 Coastal. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Håper linken virker ok. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Mai.2008 Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Så jo ut som en fet båt...! Kjenner flere som har Yamaha F200/F225/F250 og som er godt fornøyde, men kjenner ikke til noen som har mercury sin variant. En god grunn for å kjøpe Merc'en er jo at den allerede står på båten. Du får be om en prøvekjøring... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Fjesingen Svart 6.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Tror jeg må gjøre det i tilfelle. Finner ikke noen Norsk importør for denne båten og ellers lite om den på Norske sider. Har jo fått bra kritikk på utenlandske sider. Motoren finner jeg heller ikke noe info på, hverken Norske eller utenlandske. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 6.Mai.2008 Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Dette er en Yamaha-produsert Mercury; bedre Mercury finnes ikke..... - Flott båt, forresten.... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.