Jump to content

Ser båten min på Google Earth

Tranen2

Recommended Posts

Jeg skulle også sjekke dette nå, og gikk på hjemmesiden:

Første gang du åpner Google Earth, vil du selvfølgelig se huset ditt, skolen din og kontoret ditt. Har du fått det ut av systemet? Bra. For da kan vi snakke om hva Google Earth faktisk kan gjøre

Bygdetulling med båtførerbevis!

Da slipper du å reise og sjekke om alt er ok med båten. Kan bare følge med på internett. :lol:

Litt for lang oppdateringstid! Da brukes heller et webcamera :wink:

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Prøv karttjenesten på 1881.no

Den er bedre.

Det kan jeg jo godt gjøre. Men er det ikke litt rart at oppløsningen på bildet er DÅRLIGERE enn den har vært tidligere? Utviklingen går vel stort sett andre veien. Jeg sjekket båtplassen min for ca 2 år siden, og da var det ikke tvil om hvilken båt som var min. Jeg kunne nesten se om jeg var ombord eller ikke.

EDIT, og etter at jeg gjorde det fant jeg ut at båten min ligger 3 plasser lenger ut på brygga... :blush: Med litt godvilje ser man jolla liggende bak.

Redigert av Herman (see edit history)

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...