Tranen2 Startet 6.Mai.2008 Del på Facebook Startet 6.Mai.2008 Som den skrytepave jeg er så har jeg lyktes å få bilde av båten min på Google Earth! Se på gjestehavnen i Kristiansund. Er vi flere?? Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
oddgeir Svart 6.Mai.2008 Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Bilde av båtplassen. Holder det? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Allan E Svart 6.Mai.2008 Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Det var en fin båt! Sammefarge som min men jeg har mørkt blått på seil og sprayhood. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 6.Mai.2008 Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Jeg skulle også sjekke dette nå, og gikk på hjemmesiden: Første gang du åpner Google Earth, vil du selvfølgelig se huset ditt, skolen din og kontoret ditt. Har du fått det ut av systemet? Bra. For da kan vi snakke om hva Google Earth faktisk kan gjøre Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Ingar Svart 6.Mai.2008 Del på Facebook Svart 6.Mai.2008 Endel av landet har bedre dekning på Norgeibilder. Har du ikke allerede gjort det, MÅ du også prøve Norgei3D, helt fantastisk. Se linker her. Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Da slipper du å reise og sjekke om alt er ok med båten. Kan bare følge med på internett. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Herman Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Her er båten min. Merkelig at oppløsningen er så dårlig. Tdligere var den mye bedre. Nå måtte jeg telle meg fram til riktig plass basert på noen kjente (større) båter Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
GeirT Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 (redigert) Merkelig at oppløsningen er så dårlig. Prøv karttjenesten på 1881.no Den er bedre. Den har flyfoto og t.o.m. skråfoto i noen områder. Geir Redigert 7.Mai.2008 av GeirT (see edit history) Sitér dette innlegget Geir Link to post
Tranen2 Svart 7.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Da slipper du å reise og sjekke om alt er ok med båten. Kan bare følge med på internett. Litt for lang oppdateringstid! Da brukes heller et webcamera Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Herman Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 (redigert) Prøv karttjenesten på 1881.noDen er bedre. Det kan jeg jo godt gjøre. Men er det ikke litt rart at oppløsningen på bildet er DÅRLIGERE enn den har vært tidligere? Utviklingen går vel stort sett andre veien. Jeg sjekket båtplassen min for ca 2 år siden, og da var det ikke tvil om hvilken båt som var min. Jeg kunne nesten se om jeg var ombord eller ikke. EDIT, og etter at jeg gjorde det fant jeg ut at båten min ligger 3 plasser lenger ut på brygga... Med litt godvilje ser man jolla liggende bak. Redigert 7.Mai.2008 av Herman (see edit history) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.