pinnebaat Startet 16.Mars.2004 Del på Facebook Startet 16.Mars.2004 Trass i litt pussig overskrift, seriøst spørsmål... Har etterkvart fått ei plassproblem med lagring av utstyr. Har no fått tilgang til ei tørr løe som kan brukast til lagerplass. Er det nokon som har opplevd å få ødelagt utstyr, spesielt seil kanskje, av mus eller andre småkryp? Litt kjedeleg å oppdage nye og dyre seil har blitt ødelagt av mus... Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 16.Mars.2004 Del på Facebook Svart 16.Mars.2004 Alt som kan spises blir spist, hvis der er mus. Heng det opp i taket, ved hjelp av tau e.l Har sett tilfeller av mus som har spist opp alle slangene i en lagret bil, dyrt og leit. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Mars.2004 Del på Facebook Svart 16.Mars.2004 Kjøp deg en katt Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 16.Mars.2004 Del på Facebook Svart 16.Mars.2004 Kjøp deg en katt Ingen ide' du kjöper min, han e värdelös............. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Jon-Kåre Svart 16.Mars.2004 Del på Facebook Svart 16.Mars.2004 Ingen ide' du kjöper min, han e värdelös............. Den funker den, er det katt i nærheten blir det ingen mus Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
jan Svart 16.Mars.2004 Del på Facebook Svart 16.Mars.2004 Ingen ide' du kjöper min, han e värdelös............. Virker som katta de har fått mus...tenker den bare slapper av til lysten kommer igjen mvh.jan Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Mars.2004 Del på Facebook Svart 16.Mars.2004 Katta mi er kastrert :nonod:Men,stor fare for at jeg hadde lidd samme skjebne hadde jeg vært i dei nære havområda?Ørnhild er ikke bestandig bare grei! Sitér dette innlegget Link to post
pinnebaat Svart 16.Mars.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2004 Ser altso ut til at det er uaktuellt å lagre seil der, med mindre løeeigaren har vaktkattar stasjonert der Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Mars.2004 Del på Facebook Svart 16.Mars.2004 Om det er tak på løa er det kanskje også mulig å slå en spiker i en bjelke og henge seilet opp i den - enten i seilsekken - eller kanskje brettet ut? Det viktigste er å få det opp fra bakkeplan - og at det er luftig rundt seilet for å unngå jordslag. Apetitten til mus er ubegrenset. Jeg har sett en bil med muserede - var ikke mange hele kabler der nei Christer Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 19.Mars.2004 Del på Facebook Svart 19.Mars.2004 Alt som kan spises blir spist, hvis der er mus. Heng det opp i taket, ved hjelp av tau e.l Har sett tilfeller av mus som har spist opp alle slangene i en lagret bil, dyrt og leit. heng opp ved hjelp av ståltråd eller wire. Tau klatrer mus i lett som fett... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.