aloma Startet 7.Mai.2008 Del på Facebook Startet 7.Mai.2008 Lite å finne om erfaringer fra Hunter seilbåter på Båtplassen. Vurderer kjøp av 33 eller 36 foteren. Noen som kjenner til disse? Sitér dette innlegget Link to post
HaHa Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Søk på seilmagasinet.no. Der finner du mye stoff om Hunter 36. Så vidt jeg husker har Jon Winge en slik og har skrevet utførlig både om valg av båt og oppgraderinger etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Det blir også ofte påpekt viktigheten av å ha en god forhandler og forhandleren/importøren Westmar.no har jeg stor tillit. La meg påpeke at jeg kjenner de, og til dem, og derfor snakker ut ifra kunnskap! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Enzo Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Nå er jo Hunter båtene veldig gunstige i pris for tiden og om man er ute etter mye plass for pengene så er det vel absolutt båter som er verdt å se nærmere på. Sitér dette innlegget Link to post
aloma Svart 7.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Ja ikke sant,må vel legge til at jeg har et øye til Bav og Hanse også. Sitér dette innlegget Link to post
magbolme Svart 7.Mai.2008 Del på Facebook Svart 7.Mai.2008 Jeg har en hunter 340, 98 modell og er kjempefornøyd. Den seiler bra og har utrolig mye plass til å være en 34-foter. Dessuten har den mange smarte løsninger. Jon Winge har beskrevet hvorfor han valgte Hunter 36 i et tidligere nummer av seilmagasinet! Sitér dette innlegget Skipper på S/Y "Hei serr'u serr'u hatten!" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.