jonn Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 (redigert) Hei, ja dette er et godt prosjekt, er det plastdekk? se oppunder det,på undersida,, er ofte fuktig plass (råte). Jeg har selv hatt en slik. Motoren er uslitelig, dersom den får stell,er det rust på den? Omstyringen da? Pyron ser ok, bare røret gjenom taket mangler. Når det gjelder prisen, jeg solgte min for den prisen, den hadde ekkolodd, autopilot, svart/hvit plotter, nytt dekk og spill. Så prisen er vel i høyesete laget....... Redigert 11.Mai.2008 av jonn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 11.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 Det er aluminiumsdekk på denne. Denne er nok ikke verd 130.000 i den stand den er nå, men hvis den hadde vært i fin stand derimot. Motoren er ikke rusten, men i god stand. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 ble båten tatt på land for å fikse på styrehuset?, det ser ut som det er støpt hele veien rundt under vinduene. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 Motoren er uslitelig, dersom den får stell,er det rust på den? Omstyringen da? Er jo en relativt enkel, saktegående sliter, og uten turbo, en ubetinget fordel til slikt bruk etter min mening. Bør jo være rikelig med krefter til båten iallefall. Mener å ha hørt at gutta på SABB i bergen eksperimentere litt med turbo på en slik motor, husker ikke hva de tok ut men det var iallefall det dobbelte. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sjarkens venn Svart 11.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 Traust: styrehuset har vært slik siden den forrige eieren hadde den. Båten ble tatt på land for å få fikset en skade i baugen, og samtidig skulle eieren oppgradere noe av utstyret ombord. Ivar: motoren er stor nok til båten ja. Den gjør 10 knop på fullt pådrag, men marsjfart er rund 7-8 knop. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 (redigert) Antar den drar med seg endel sjø på full gass, da kan du også titulere deg "hekksjøgeneral" Redigert 11.Mai.2008 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sjarkens venn Svart 11.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 (redigert) Ja, han sa at den graver seg ned i hekken på fullt pådrag, og at den drar med seg "litt" hekksjø. :lol: Men som sagt så er vi ute etter synspunkter og meninger på hva en riktig pris for båten kan være (i den stand den er i nå)? Hvis bilder av hele båten er nødvendig vil dette bli ordnet enten ikveld eller imorgen. Redigert 11.Mai.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 Her er båten som du skulle hat. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...mp;WT.svl=Bilde Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 11.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 Den skulle jeg gjerne hatt, men den er altfor dyr. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 14.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Her kommer litt flere bilder av Malo-sjarken Et bilde av hele båten: https://baatplassen.no/bildearkiv/17/17253/pic00137.jpg Litt av motoren: https://baatplassen.no/bildearkiv/17/17253/pic00131.jpg Propell og ror: https://baatplassen.no/bildearkiv/17/17253/pic00139.jpg Et bedre bilde av innredningen: https://baatplassen.no/bildearkiv/17/17253/pic00141.jpg Sånn, det var alt mine båtvenner! Nå ønsker jeg å høre hva dere syns om prosjektet. Er dette noe å satse på? Evt. prisantydning og synspunkter. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Ja,Eirik der var du tilbake....bra bilder. Båten ser bra ut den og en får ikke mye for kr. 100.000.- i dag,det ville jeg ha prøvd meg på. Lykke til... Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Skudd fra hoften!....En plass mellom 60 og 80.000 ville jeg tippe!!! Sitér dette innlegget Link to post
hengefjes Svart 14.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2008 Ring på denne - det skader jo ikke å prøve Ringte du på den? Hva sa de? Var det en dekket båt? Var den for langt unna? Sitér dette innlegget Hekkbølger - hva er det for no??? Link to post
Sjarkens venn Svart 15.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 (redigert) Ja, jeg ringte på den men den var solgt for et par uker siden. Men nå blir det Malo 22, som er en flott båt med utrolig dekksplass til å være 22 fot. Den 25'en var en dekket båt ja. Redigert 15.Mai.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 15.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 Hei, du får en kjempebåt, er kjøpet i orden? Motoren ser fin ut, og det er båtens hjerte! Har du sett på skroggjenonføringene under vann, og kranene? Vi får følge med på foumet framover. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 15.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 (redigert) Hei jonn. Jada båten er flott synes jeg, men det er litt arbeid som gjenstår men det blir nok bra. Motoren er i god stand, og er godt vedlikeholdt. Båten var sist på vannet for 2 år siden og alle gjennomføringene er gode. Det eneste jeg lurer litt på er "flyndra" som liggger under roret, for den er rusten. Vi må bare blir enige om en pris med selgeren, etter det blir det kjøp. Redigert 15.Mai.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
-Matros- Svart 15.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 På tide og bytte profil-bilde? Sitér dette innlegget Mvh -Matros- -------------- Medlem av gruppen: folk i båt! Link to post
Sjarkens venn Svart 15.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 (redigert) ja det er vel på tide, men jeg aner ikke hvordan jeg resiza bildet til under 10 kb. Altså bildet av Maloen. Redigert 15.Mai.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
knutza Svart 15.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 Paint? bare et tips fra andre sia av fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 15.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 Takker =) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 15.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2008 (redigert) Rogeri: Ditt innlegg #2 er noe jeg gjerne skulle ha sett flere av! Nemlig kritiske og nyanserte kommentarer av forskjellige båter, uten ensidig skryt av den man i øyeblikket har. Men hva er din kommentar av sjøegenskapene ++ på Snekling 25? Redigert 15.Mai.2008 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Sjarkens venn Svart 16.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 (redigert) Da er kjøpet i boks!! Vi skal ut å koble til manøverspakene og styringa. Og etter det blir det sjøsetting! :flag: Lagt til: men det blir ikke sjøsetting før om et par uker tror jeg. ;) Redigert 16.Mai.2008 av Sjarkens venn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Gratulerer med ny sjark Eirik! Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 Må bare gratulere. Har selv en Malo 22 med 68 hesters Ford ved brygga Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
lundberg Svart 16.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2008 GRATULERAR med ny båt o ja hoppas att du får ett riktigt skitfiske!!!! Før nu fins det vel inte nått som simmar i havet som kan känna sig säker längre Ha en god 17e maj mvh Lundberg Sitér dette innlegget Det är bara idioten som anser sig fullärd. Var det en klok man som sa en gång. Må jag aldrig bli idiot!!!!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.