Jump to content

Hvilken sjark bør jeg kjøpe?

Sjarkens venn

Recommended Posts

Re Snekling

Jo Sneklingen er en god og lettdrevet Combi båt spesiellt myk, god og tørr på baugsjø.

Den jeg hadde var bestykket med en 33 Yanmar og uten for mye last ombord gjorde den i overkant av 9 mil! Kraftig bygget og robust på alle vis. Kanskje litt uberegnelig (som båter flest) på medsjø og låring men aldri noen problemer.(Den er jo noe smiten i forskipet) Lå godt på mesanen gjorde den også! God plass innvendig til tross for at den faktisk "buler" noe innover i skrogsidene. Lingekvalitet!

Ha en god 17.mai! :flag::flag:

Hei alle sammen.

Nå venter jeg bare på at sjarken skal fraktes den korte veien hjem til oss. Der skal den stå et par dagen mens vi gjør den sjøklar; montere instrumentpanelet, sette på ovnspipa, stramme girwiren og flekke på litt bunnstoff her og der. Etter det blir det sjøsetting! :flag:

Hvis alt går etter planen kan båten være på vannet i løpet av neste uke. :wink:

Innrednig tar vi når ungdomskvoten er fisket opp. Den er innredet fra før, men det er slitt og gammelt.

Redigert av Sjarkens venn (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...