Jump to content

Mapsource og rute mellom kr.sand og kragerø?

Ulv I

Recommended Posts

Hei,

Er det noen her som har Mapsource og Bluechart som har en rute mellom Kr.Sand og Kragerø liggende og kan oversende?

Vi skal i sommer til kragerø med båten vår, og selv har ikke kjørt der før.

Jeg har sett på kart og på en måte sett for meg ei rute jeg kunne tenke meg å følge, men hadde vært artig å sett sporet fra andre som har kjørt samme veien.

I mapsource kan man lagre en rute til fil og da kan jeg laste det inn i min, jeg får ikke overført den opp til gps'en, men greit for planleggingen sin skyld.

Noen som har noe slikt?

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Skal gå omtrent samme ruten på onsdag til uken, da seiler vi fra Langesund til Kristiansand... Er mange år siden siden sist jeg har vært på sørlandet med båt.. så dette blir nok en fin tur vil jeg tro. Har gått opp en grov rute og kommet til rundt 85nm og da er vi innom Arendal..

Vi setter kursen for jomfrulandsrenna og vidre rett mot mot Lyngør og rusler pent og pyntelig sørover mot Arendal, er litt i tvil om vi går innom Arendal... Vurderer sterkt blindleia for turen sin del når vi kommer så langt sør.. Er vi heldig så kan vi jo krysse gjennon hele blindleia også... :lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832