espedal Startet 9.Mai.2008 Del på Facebook Startet 9.Mai.2008 Er det noen som vet om butikker i Bergensområdet som forhandler Meguiar sine marine produkter? Har funnet en grei polérpakke hos Jegard Handel, men om produktene er tilgjengelig her i Bergen, så slipper jeg i det minste frakten... Avhengig av pris så klart. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 9.Mai.2008 Del på Facebook Svart 9.Mai.2008 Jeg vet Båtutstyreren oppe i Dolviken har disse produktene, men om de har komplett produktserie vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
espedal Svart 9.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2008 Tenker du på denne Din Båtbutikk som ligger like ved Norsk Båtsenter der oppe? Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 9.Mai.2008 Del på Facebook Svart 9.Mai.2008 Jepp, er vel det den heter ja. Den med parkeringsplass på taket. Sitér dette innlegget Link to post
espedal Svart 10.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2008 Takk for tipset! De hadde jo det meste av Meguiar sine båtprodukter der oppe. Sitér dette innlegget Link to post
espedal Svart 14.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2008 Da har jeg handlet inn produkter til nye båten! Butikken der oppe hadde tilbud på en "Meguiar Båtpusspose" som inneholdt det meste man trenger til en noe rabbatert penge. - One Step Compound - Pure Wax - Gel Wash - Plast-X (Skal visst funke gull på vindskjermer og kalesjevinduer) - Supreme Shine mikrofiberklut - 4 stk. Aplicator Pads Ingen unnskyldning for ikke å holde båten pen og blank nå Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 15.Mai.2008 Del på Facebook Svart 15.Mai.2008 Sa du hva prisen var for pakken ? Sitér dette innlegget Link to post
Donzi Svart 15.Mai.2008 Del på Facebook Svart 15.Mai.2008 Hvorfor betale mer for mequiars når Turtle Marine er mye bedre og billigere? Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 15.Mai.2008 Del på Facebook Svart 15.Mai.2008 :headbang: Sjekket prisene på ebay etter at jeg hadde handlet varene selv, her var de betydlig billigere, en brøkdel av prisen Sitér dette innlegget Link to post
espedal Svart 15.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2008 Sa du hva prisen var for pakken ? Det hele kom på kr 899,-. :headbang: Sjekket prisene på ebay etter at jeg hadde handlet varene selv, her var de betydlig billigere, en brøkdel av prisen Er jo slett ingen hemmelighet at prisene fort er en brøkdel der borte. Vurderte selv å handle fra Autogeek, men trengte produktene litt raskt. Sitér dette innlegget Link to post
rifi Svart 16.Mai.2008 Del på Facebook Svart 16.Mai.2008 Bestilt nå "pakken" fra Autogeek...Får se hvor lang tid det tar og hva totalprisen blir (med frakt og moms etc).. Sitér dette innlegget Link to post
truls8 Svart 16.Mai.2008 Del på Facebook Svart 16.Mai.2008 Har sjølv tenkt å kjøpe denne pakken, så hadde vert fint om dere kom tilbake med pris på de forskjellige plassene. Ingen grunn til å ruinere seg på polerings produkt, mye annet en vil ha til båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.