båtliv Startet 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 9.Mai.2008 hei, er det noen som har erfaring med maritims selvpolerende bunnstoff, Sitér dette innlegget Link to post
truls8 Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Har disverre ikkje det, men det var en test av bunnstoff i seilas eller seilmagasinet, der kom Jotun nonstop veldig godt ut. Den koster under 200,- per boks. Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Ingen erfaring med dèt jeg heller, men nå når 'Jotun Nonstop' først er brakt på banen; sjekk denne linken. Ikke for å si noe stygt om produktet du spør om, men det er vanskelig å si noe om det når man ikke vet hvem produsenten er... Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
paxo Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Har brukt maritim sin i flere år. Har hatt hard groing på propellen pga. mye stilleligge (seajetspray), men har ikke hatt problemer med groe på skroget. Meget fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Meget bra... Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Meget bra... Hva mener du? Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
fiskekroken Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 (redigert) Jeg har brukt mange typer bunnstoff. Maritims stoff på fjerde året, det gror lite eller ingenting på min båt videre er det mulig å legge tynt på. I år pusset jeg av noen strøk før stoffing, det lar seg lett pusse av uten mye slit. jeg mener iforhold til pris er dette et bra bunnstoff. Det er nok jotuns produkter jeg har brukt mest før disse er vaskelig å pusse av og har lett for å flasse merk. dette er min erfaring og ingen kategorisk påstand. Redigert 9.Mai.2008 av fiskekroken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Jeg har brukt mange typer bunnstoff. Greit nok, 'fiskekroken'. Jeg lurte bare på hva du kommenterte, egentlig. Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
880 Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Var det ikke en seiler som testet stoffet fra maritim her på forumet for en tid siden Mener han dokumenterte tilstand med bilder, hadde halve skroget med Maritim sitt stoff + ett annet på andre delen. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Lotus Svart 9.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2008 Det var en eller annen bunnstofftest her om dagen. Husker ikke hvor. Mulig det var i siste nummer av Båtliv. Maritims (og Star) kom best ut for de som stoffer hvert år. For de som stoffet annethvert år kom Jotun's best ut, mens Maritims da kom på bunnen. Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 10.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 ...Maritims (og Star) kom best ut for de som stoffer hvert år. ... Er det Star som produserer Maritims bunnstoff? Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Trond Iversen Svart 10.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2008 Maritim's bunnstoff er Seajet 031.... Sitér dette innlegget Link to post
båtmannen Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 Det fungerer bra. Men: Den mørkeblå fargen blir lyseblå etter en liten stund. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 Maritime selvpolerende bunnstoff VANT testen i Seilmagasinet nr. 2/2008! Dette var etter et års bruk, men kom mye dårligere ut etter to års bruk. Jeg tolker det som et bra bunnstoff å bruke for en båt som tas opp hvert år og stoffes hvert år. Star kom på 2.plass etter 1 år og dårlig basert på to år. Noe kan (gjentar kan) tyde på at de to er det samme produktet? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
sharko Svart 11.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2008 To sesonger her, ingenting groe bortsett fra litt i vannlinja. Seigt å smøre på (skumgummirulle). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.