SeaMaster175 Posted March 17, 2004 Share Posted March 17, 2004 På bilde av "Gamla" skal det hvite dekket skiftes og legges med epoxy. Det er ca 8 m2. Har noen gjort det før? Kan noen sende meg bilder, si litt om hvordan man gjør det, materiale, tid, pris o.l. Quote Link to post
M/S Bastard Posted March 17, 2004 Share Posted March 17, 2004 På bilde av "Gamla" skal det hvite dekket skiftes og legges med epoxy. Det er ca 8 m2. Har noen gjort det før? Kan noen sende meg bilder, si litt om hvordan man gjør det, materiale, tid, pris o.l. Bare en liten ting. 8m2 stemmer det da! Det er jo reine dænseplassen det. Har du studert WestSystem sine produkter! Sjekk litt her www.westsystem.no Quote Link to post
SeaMaster175 Posted March 17, 2004 Author Share Posted March 17, 2004 Bare en liten ting. 8m2 stemmer det da! Det er jo reine dænseplassen det. Har du studert WestSystem sine produkter! Sjekk litt her www.westsystem.no Jeg har ikke målt det opp, og jeg kan være enig i at 8m2 kan være i største lagetDet er også med toppen av doghouset.... Quote Link to post
ok67 Posted March 18, 2004 Share Posted March 18, 2004 Sjekk litt her www.westsystem.noSom Epoxyleverandør kan Diab i Asker anbefales, de selger SP Systems sin epoxy til langt behageligere priser en Westsystem. Trebåten i Drøbakk er også et alternativ. Quote Link to post
Recommended Posts