Lotus Startet 11.Mai.2008 Del på Facebook Startet 11.Mai.2008 Åpna brevet fra Gjensidige. Litt forundret egentlig. Hadde jo betalt forsikringen i desember. Mistanken begynte å melde seg. Hadde jo fått redusert premien med nesten 20%. Hadde de driti seg ut? Tilleggspremie? Nei slett ikke. De meddelte at de hadde hatt mindre skader og lavere kostnader enn tidligere og gav meg tilbake nesten 10% av forsikringspremien på båten. De trengte bare et kontonummer å overføre pengene til. Nei, ikke noen Nigerasvindel for å gribbe kontonummeret mitt, men en vannvittig bra reklamegimmic. Noen andre som har fått igjen penger på båtforsikringa si hos Gjensidige? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 Eg òg. Men hadde dei redusert prisane i staden, så hadde du sluppe skatt på beløpet. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 ??? = :o) Gjensidige Forsikring kunder - hvor mye fikk dere tilbakebetalt? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
10ta9c Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 Fikk ca 700, og er ikke den eneste https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=40942 Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Ben Sin Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 Jeg har ikke fått igjen, men fikk jo et håp nå. Snill kunde har jeg vært også. 10%. Ja, det holder til et par timers drift!! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 Totalkunde, fikk igjen over 1300,-... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Lotus Svart 11.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 (redigert) Så ikke strengen fra OLPI. men en god ting er jo verdt å nevne flere ganger Og årsaken var at båtforsikringer befant seg i Off Topic området. Der er jeg sjeldent. Redigert 11.Mai.2008 av Lotus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 Kremt..... Vi fikk en konvolutt fra Gjensidige igår. Trodde det var en spørreundersøkelse eller noe slik, så den ble lagt i bunken. Inneholdt visst 928,- kroner den gitt. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 11.Mai.2008 Del på Facebook Svart 11.Mai.2008 Er totalkunde der fikk tilbake over 1500.- , og jeg hadde skade på begge bilene mine og det har gått smertefritt. I tillegg fikk jeg tilbake noen kroner da jeg meldte inn kilometerstand for 2007 + krangla litt på prisen og fikk da litt reduksjon der også. Er en kunde som er kjempefornøyd. JA de sendte refleksvester til hele familien i høst. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 12.Mai.2008 Del på Facebook Svart 12.Mai.2008 Får tilbake 1300 kroner og det betyr en 6/7 prosent rabatt på forsikringspremien! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Nils Svart 12.Mai.2008 Del på Facebook Svart 12.Mai.2008 3500kr på meg, 150kr til kona Trur eg betaler ein del til gjensidige i året.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.