Jump to content

Jeg fikk igjen penger i dag

Lotus

Recommended Posts

Åpna brevet fra Gjensidige. Litt forundret egentlig. Hadde jo betalt forsikringen i desember. Mistanken begynte å melde seg. Hadde jo fått redusert premien med nesten 20%. Hadde de driti seg ut? Tilleggspremie? Nei slett ikke. De meddelte at de hadde hatt mindre skader og lavere kostnader enn tidligere og gav meg tilbake nesten 10% av forsikringspremien på båten. De trengte bare et kontonummer å overføre pengene til. Nei, ikke noen Nigerasvindel for å gribbe kontonummeret mitt, men en vannvittig bra reklamegimmic. Noen andre som har fått igjen penger på båtforsikringa si hos Gjensidige?

Er totalkunde der fikk tilbake over 1500.- , og jeg hadde skade på begge bilene mine og det har gått smertefritt.

I tillegg fikk jeg tilbake noen kroner da jeg meldte inn kilometerstand for 2007 + krangla litt på prisen og fikk da litt reduksjon der også. Er en kunde som er kjempefornøyd. JA de sendte refleksvester til hele familien i høst.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...