Jump to content

JEG HAR AKKURAT NÅ KJØPT BÅT

andersand

Recommended Posts

Gratulerer! :flag:

Kjenner ikke båten noe mer enn at det er en båt som ble levert som halvfabrikata, personlig synes jeg båten er fin i linjene og er sikker på at du vil trives ombord. Og litt jobbing ombord er da bare hyggelig, er det ikke?

MVH Fernanda :smiley:

Båthilsen fra Fernanda.

Gratulerer med båten og lykke til med prosjektet! Tror du har fått mye båt for pengene, men kan hende også mye arbeid? Artig om du holder oss oppdatert på utviklingen, og bilder gjør susen! :smiley:

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

Nå må jeg få fraktet båten fra Bergen til sandvika er det noen som vet ca hva det vil koste? ikke over 10 000 vel :smiley:

Det har vært diskutert frakt i diverse tidligere tråder her. Har ikke forsøkt å finne disse i farten, men søk litt i kategorier så finner du nok noe.

Nå må jeg få fraktet båten fra Bergen til sandvika er det noen som vet ca hva det vil koste?

ikke over 10 000 vel :smiley:

Noe rundt regnet det kanskje? Det er mye å spare ved å ringe litt rundt. Gjerne til mindre firma. Er du heldig finner du noen som kan ta den som returfrakt. Nor Cargo skal visst være en værsting på pris i alle fall for seilbåter fordi de egentlig ikke vil ha slike oppdrag.

Gratulerer med ny båt uansett!

Takker i gjen:-)

Regner med mye arbeid ja men det er jo halve morroa ikkesant?

Nå må jeg få fraktet båten fra Bergen til sandvika er det noen som vet ca hva det vil koste?

ikke over 10 000 vel :smiley:

Gratulerer  :flag:

Det er stor forskjell på pris, finner du noen som kan ta den som returlast og er litt åpen ang tid så kan det være mye å spare.

Gratulerer så mye...

Har akkurat kjøpt meg "ny" båt jeg også. Vel ny for meg i allefall, for meg ble det en gammel Sjømann. Gleder meg til at jeg får hentet den, den er plasset i Drammen. Regner med å bruke en vanlig båthenger, men den er inneklemt i mellom andre båter så den blir ikke å få tak i før rundt påske. Da blir det full fart med båtpuss og oppgradering...

Kos deg med "Ny-båten" din....

Båten har sin faste plass i hagen.......

Guest Sparky

Jeg betalte kr 12000 ifjor for en seilbåt på 27fot.

mvh jan

Det har vært diskutert frakt i diverse tidligere tråder her. Har ikke forsøkt å finne disse i farten, men søk litt i kategorier så finner du nok noe.

Halo :smash:

Da må jeg på narvesen og kjøpe båtblad:-)

I båten sitter det en ford motor på ca 50hk, den har ikke vært startet opp på ca 2 år,

men den skal fungere.

Noen som tror den starter? :confused:

Det er en Ford Sabb (2401) 54hk da tenker jeg?

Den starter nok!  :yesnod:  

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...