andersand Startet 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2004 Hei har akkurat kjøpt båt og måtte bare fortelle (helt i 100) Båten er en grimsøy 27" ligger inne på båtnett.no (under 0-50 000) Regner med mye arbeid frammover så det blir nok flere innleg:-) Ha en god kveld Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Gratulerer og lykke til.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
andersand Svart 17.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Takker Noen som har erfaring med Grimsøy båt? Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Gratulerer, og velkommen i klubben som ikke er arbeidsledig på fritiden. mvh Kjelli Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Ha en god kveldTakk, men din kveld blir vel enda bedre. Gratulerer med kjøpet. Sitér dette innlegget Link to post
andersand Svart 17.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Ja kvelden er topp den, lurer på om jeg får sove da Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Gratulerer! Kjenner ikke båten noe mer enn at det er en båt som ble levert som halvfabrikata, personlig synes jeg båten er fin i linjene og er sikker på at du vil trives ombord. Og litt jobbing ombord er da bare hyggelig, er det ikke? MVH Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Fenix Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Hei har akkurat kjøpt båt og måtte bare fortelle (helt i 100) Du er bare verdens kuleste fyr akkurat nå!!! Lykke til med ny båt og velkommen til et hyggelig forum for båtprat! Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Gratulerer med båten og lykke til med prosjektet! Tror du har fått mye båt for pengene, men kan hende også mye arbeid? Artig om du holder oss oppdatert på utviklingen, og bilder gjør susen! mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
andersand Svart 17.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Takker i gjen:-) Regner med mye arbeid ja men det er jo halve morroa ikkesant? Nå må jeg få fraktet båten fra Bergen til sandvika er det noen som vet ca hva det vil koste? ikke over 10 000 vel Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Nå må jeg få fraktet båten fra Bergen til sandvika er det noen som vet ca hva det vil koste? ikke over 10 000 vel Det har vært diskutert frakt i diverse tidligere tråder her. Har ikke forsøkt å finne disse i farten, men søk litt i kategorier så finner du nok noe. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Nå må jeg få fraktet båten fra Bergen til sandvika er det noen som vet ca hva det vil koste? ikke over 10 000 vel Noe rundt regnet det kanskje? Det er mye å spare ved å ringe litt rundt. Gjerne til mindre firma. Er du heldig finner du noen som kan ta den som returfrakt. Nor Cargo skal visst være en værsting på pris i alle fall for seilbåter fordi de egentlig ikke vil ha slike oppdrag. Gratulerer med ny båt uansett! Sitér dette innlegget Link to post
andersand Svart 17.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Ok. Takker for svar i gjen, skal søke litt nå tar også en ringe runde til transport firmaer i morgen. Skal legge ut hva jeg finner ut , regner med at flere kansje lurer på frakt priser Sitér dette innlegget Link to post
mami Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Takker i gjen:-) Regner med mye arbeid ja men det er jo halve morroa ikkesant? Nå må jeg få fraktet båten fra Bergen til sandvika er det noen som vet ca hva det vil koste? ikke over 10 000 vel Gratulerer Det er stor forskjell på pris, finner du noen som kan ta den som returlast og er litt åpen ang tid så kan det være mye å spare. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Gratulerer så mye... Har akkurat kjøpt meg "ny" båt jeg også. Vel ny for meg i allefall, for meg ble det en gammel Sjømann. Gleder meg til at jeg får hentet den, den er plasset i Drammen. Regner med å bruke en vanlig båthenger, men den er inneklemt i mellom andre båter så den blir ikke å få tak i før rundt påske. Da blir det full fart med båtpuss og oppgradering... Kos deg med "Ny-båten" din.... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Guest Sparky Svart 17.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2004 Jeg betalte kr 12000 ifjor for en seilbåt på 27fot. mvh jan Det har vært diskutert frakt i diverse tidligere tråder her. Har ikke forsøkt å finne disse i farten, men søk litt i kategorier så finner du nok noe. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 18.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2004 Takker Noen som har erfaring med Grimsøy båt? Var det ikke en test av Grimsøy 26 i siste Båtmagasinet, tro?? Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 18.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2004 Var det ikke en test av Grimsøy 26 i siste Båtmagasinet, tro?? Jo da det var en test av Grimsøy 26 i siste Båtmagasinet. Gratulerer så mye. Fine linjer på den, men hva slags motor er i båten din? Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
andersand Svart 18.Mars.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2004 Halo Da må jeg på narvesen og kjøpe båtblad:-) I båten sitter det en ford motor på ca 50hk, den har ikke vært startet opp på ca 2 år, men den skal fungere. Noen som tror den starter? Sitér dette innlegget Link to post
torerikb Svart 18.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2004 Gratulerer Anders And! Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 20.Mars.2004 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2004 Halo Da må jeg på narvesen og kjøpe båtblad:-) I båten sitter det en ford motor på ca 50hk, den har ikke vært startet opp på ca 2 år, men den skal fungere. Noen som tror den starter? Det er en Ford Sabb (2401) 54hk da tenker jeg? Den starter nok! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.