Windy37GM Startet 12.Mai.2008 Del på Facebook Startet 12.Mai.2008 Jeg la fra Bolærne imorges og det blåste noe ille. Det er en mulighet for at jeg var borti en båt som heter Gyda fra Borre. Vi snudde og spurte men fikk beskjed om at det var greit av fruen omborde, men det er muglihet for at hun ikke vet hav hun svarte på for det blåste friskt. Vil være dobbeltsikker, så hvis noen vet hvem eieren er, send meg en IM pls. Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Gerhard Svart 12.Mai.2008 Del på Facebook Svart 12.Mai.2008 (redigert) Den ligger i havna mi. (Er ganske sikker ihvertfall) Båten er en Viksund Futura tror jeg. (Var det Viksund??). Skriften / navnet bak er litt kantete / spisst skrevet (Vikingskrift inspirert?). Høres det riktig ut ? Hvis du sender meg en IM så kan jeg stikke den under kalesja. Gerhard P.S: Hvor er evt skaden ? P.S. igjen... : Godt det finnes noen ærlige ennå. Redigert 12.Mai.2008 av Gerhard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 12.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2008 Styrbord side, Viksund Futura hørtes riktig ut. IM sendt., mvh Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Windy37GM Svart 14.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2008 Da har jeg snakket med eieren av Gyda, alt iorden :-) Puhh. takk gerhard mvh joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Blue_Dragon Svart 14.Mai.2008 Del på Facebook Svart 14.Mai.2008 Dette kan ikke annet en å kalles godt sjømannskap. Sitér dette innlegget Link to post
plimsoll Svart 14.Mai.2008 Del på Facebook Svart 14.Mai.2008 Flott holdning! Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 14.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2008 Takk. Det er liksom for lite til å gjøre seg til skurk for+ at jeg hadde selv blitt fly forbanna hvis noe hadde bare dratt etter å ha vært borti min båt. Jeg har fått skader når andre båter dunker borti, men sålenge de sier fra og det er et hendelig uhell er det oftest ikke noe å mase om :-) mvh Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.