wilma Startet 13.Mai.2008 Del på Facebook Startet 13.Mai.2008 Båten er endelig på vannet, men fartsmåleren virker ikke. Flensen på giveren der hvor slangen til trykkloggen monteres på er knekt! Giveren Watski har ser veldig lik ut, kanske litt annen festeplate og annen farge. Er det noe som vet om denne vil fungere på et Evinrude instrument? Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 13.Mai.2008 Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Hadde samme opplevelse med en Johnson. Byttet til noe no-name greier. Funket fett. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
wilma Svart 13.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 Johnson/Evinrude. Mye av det samme før i tiden. Da er det en mulighet for at jeg prøver måleren watski har, ser jo som sagt ganske lik ut. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 13.Mai.2008 Del på Facebook Svart 13.Mai.2008 (redigert) Det er jo ikke mye hokus-pokus. Bare et pitotrør vannet kan gå inn i for å bevege viseren. Hullet i selve pitoten bør kanskje ha sånn cirka samme diameter som den gamle. Redigert 13.Mai.2008 av Whistler (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.