Kruse Knallkul Startet 14.Mai.2008 Del på Facebook Startet 14.Mai.2008 Hei Jeg har kjørt 8-10 timer med båten og oppdager nå at kjølevannet er grumsete, det var helt blankt etter servicen. Min første tanke var olje men det stemte ikke. Dette er en slags utfelling av noe brunfarget, muligens fast stoff, som er tyngre enn vann. (rust?) Jeg kjøpte båten i vinter, og den var lite i bruk sist sommer. Jeg trenger hjelp til hvor jeg kan feilsøke. Motoren er en merc 5,7 V8 bensin med ferskvannskjøling, ca 830 timer. Kruse Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 14.Mai.2008 Del på Facebook Svart 14.Mai.2008 Systemrens, Ferro-bet el.lign syrevask fjerner rust og rustfarge på vannet. Olje og "gjørme" kan fjernes med såpe for oppvaskmaskin. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 14.Mai.2008 Del på Facebook Svart 14.Mai.2008 Sikkert det nye kjølevannet på maskinen din som gjør den jobben det skal, nemlig å holde kjølesystemet ditt rent. Eller i dette tilfellet gjøre systemet rent. Bytt vann på motoren din et par ganger og problemet er helt sikkert løst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.