S/Y MAMOSA Startet 14.Mai.2008 Del på Facebook Startet 14.Mai.2008 Lurer på om noen vet hva ca. marsjfart og turtall under marsjfart skal ligge på med en Comfortina 32. Vet noen også hva tomgangsturtallet skal være på en slik motor? Martin Sitér dette innlegget Link to post
loffern Svart 14.Mai.2008 Del på Facebook Svart 14.Mai.2008 Jeg marsjer med 5knop og klarer 6knop maks, husker ikke helt turtallet. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 15.Mai.2008 Del på Facebook Svart 15.Mai.2008 Nå hakke jeg 2002. Jeg har en MD7B. 17 hk. Men det går ca. 7.5 på fullt pådrag, ledsaget av ulidelig skaking og risting. 5 til 6 er behagelig. Turteller har jeg ikke. Propellen er en to-bladet Gori foldepropell. Men her er det bare å kjøre på. Vi er snart flere C32 enn Bav'er her på forumet. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y MAMOSA Svart 28.Juni.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2010 Noen fler her som har comfortona og kan si noe om toppfart og marsjfart? Jeg marsjer på fem, som jeg synes er sakte, og synes da det høres ut som om jeg har veldig høyt turtall. Men det er kanskje slik VP 2002 skal gå? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.