Solesvik Startet 15.Mai.2008 Del på Facebook Startet 15.Mai.2008 (redigert) Jeg har nylig kjøpt Nidelv 24. Har også kjøpt kartplotter, Garmin GPSMap 420. Finnes det noen på Sørlandet (helst Lillesand) som kan hjelpe meg å montere denne? (snarest). Evt. også se over/oppgradere el. anlegget? Redigert 15.Mai.2008 av Solesvik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 15.Mai.2008 Del på Facebook Svart 15.Mai.2008 Velkommen til Båtplassen. Det er sikkert noen her som har en Nidelv 24 og som kan legge ut bilde av hvor de har montert kartplotteren sin. I mellomtiden vil det hjelpe deg endel om du legger ut bilde fra styrekonsollet. Dermed blir det lettere å få bistand. Sitér dette innlegget Link to post
Solesvik Svart 15.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2008 Her står det om båten min: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode....svl=Hovedbilde. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 15.Mai.2008 Del på Facebook Svart 15.Mai.2008 Flott båt! Ser ikke ut til at du har plass til den på panelet. Du må nok plassere den oppå det hvite (som er en del av overbygget?) Er det ekstern antenne på GPSen? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.