halvorsen Startet 19.Mai.2008 Del på Facebook Startet 19.Mai.2008 hei hei noen som har noen tips om hvordan holde glansen i skroget, sort-blått noen som har erfaring med teflon behandlig , sånn som brukes på biler Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 hei hei noen som har noen tips om hvordan holde glansen i skroget, sort-blått Hei, har benyttet TC nano på mitt blå skrog, med meget bra resultat de siste 2 sesonger. Syntes denne virker spesiellt bra på mørke farger, sammenlignet med andre polisher. Sitér dette innlegget Link to post
halvorsen Svart 19.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 hei hei tc nano , er nytt for meg hvor får man kjøp dette hen da , holder til i oslo Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Det finnes en rekke gelcoat-cleanere som fresher opp blå/sort gelcoat. Forøvrig har jeg bestemt meg for at min neste båt skal være helhvit! Farget gelcoat tar striper uhyre lett. Men har funnet ut at en kombinasjon av en veldig fin rubber, streatch-remover (Biltemas til bil) og polish og hardvoks, fjerner små striper effektivt. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Det finnes en rekke gelcoat-cleanere som fresher opp blå/sort gelcoat.Forøvrig har jeg bestemt meg for at min neste båt skal være helhvit! Farget gelcoat tar striper uhyre lett. Har funnet ut det samme som deg `Swande`. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 hei hei tc nano , er nytt for meg hvor får man kjøp dette hen da , holder til i oslo Hei, se vedlagte link: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...4cabCjMaz329705 Mange båt og bilutstyrsforretninger har dette stoffet. Sitér dette innlegget Link to post
AtleL Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 tc nano , er nytt for meg hvor får man kjøp dette hen da , Denne siden kan du jo også sjekke ut. Jeg har bestilt fra dem. De leverer raskt, og du får gode råd på kjøpet! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 tc nano , er nytt for meg hvor får man kjøp dette hen da , Forhandleren er medlem på HG og har skrevet om produktet litt uti denne tråden; Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Fjord-duden Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Interessant med nano-produktet. Kjøper det og gjør en test. Så overbevisende ut på bildene. Har kjøpt båt og kjørt den hjem fra Førde 16. mai - var hjemme 18. i Mo i Rana. Litt pes rundt Stad med frisk bris og 2,5m bølger men til tross en knalltur. (3 nyinnkjøpte båter på rekke og rad, 2x Fantino 26 +33 skilsø) Sitér dette innlegget Link to post
AtleL Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Forhandleren er medlem på HG og har skrevet om produktet litt uti denne tråden; Han er jo medlem her på forumet også, og har skrevet litt i denne tråden I denne tråden er det forøvrig mange gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Han er jo medlem her på forumet også, og har skrevet litt i denne tråden Hei , prisen var ikke spesiellt gunstig. KR. 289,00 for 250 ml. Man kan kjøpe samme produktet (TC nano gelcoat) på nettet til Kr. 182,00. Se link: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...4cabCjMaz329705 Bra produkt. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
halvorsen Svart 19.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Har kjøpt båt og kjørt den hjem fra Førde 16. mai - var hjemme 18. i Mo i Rana. Litt pes rundt Stad med frisk bris og 2,5m bølger men til tross en knalltur. (3 nyinnkjøpte båter på rekke og rad, 2x Fantino 26 +33 skilsø) gratis så mye med nye båter , ja var vel en herlig tur kan jeg tenke meg , å ett vakert syn spes skilsøen Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 20.Mai.2008 Del på Facebook Svart 20.Mai.2008 Det finnes sikkert mye fint å få kjøpt. På noen av mine tidligere båter var skroget blått. Uansett hva jeg gjorde, etter all slags ekspertuttalelser ble hekken som ligger mot sola mattere for hvert år. Det var grunnen til at vår nye er helvit. (Pent ble det også). Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
halvorsen Svart 20.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2008 ingen som har vært borti teflone behandlig av skrog , Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 20.Mai.2008 Del på Facebook Svart 20.Mai.2008 Forsøkte med et Teflonholdig produkt som jeg kjøpte i en Watski butikk for et par år siden. Det var tungt å jobbe med, og hittill det produktet som ga dårligst glans av de jeg har forsøkt i løpet av 20 år. Den flasken kan du få gratis av meg dersom den ikke allerede er gått i bosskassen. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
OT-flyktning Svart 20.Mai.2008 Del på Facebook Svart 20.Mai.2008 Det finnes sikkert mye fint å få kjøpt. På noen av mine tidligere båter var skroget blått. Uansett hva jeg gjorde, etter all slags ekspertuttalelser ble hekken som ligger mot sola mattere for hvert år. Det var grunnen til at vår nye er helvit. (Pent ble det også). Da vi kjøpte Xanadu fikk vi rett og slett beskjed å vokse de mørke delene flere ganger i sesongen, særlig akterspeilet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.