Jump to content

Når kjerringa skriker...

SandAnker

Recommended Posts

Når vi nå er på båttur igjen etter mange år uten, så begynner spetakelet og skrike igjen..

lurer på om ikke dette er noe hun har arvet fra sin mor, ofte kalt svigerdyret, hun skriker også hver gang svigerfar skal legge til, eller gå fra en øy :headbang: :headbang:

Er mange eksempler og ta, men blant annet ved tillegging i egen bås ved brygga... vi sklir saakte og stille inn, når vi har kommet 1/3 inn begynner luren og gå..

nå må du bakke skriker hun, og jentungen på snart 1 år kunne krabet frem og tilbake 2 ganger og enda vært framme ved brygga før oss,

jeg kjenne jeg blir varm i toppen, setter på bakking den er så vidt satt i gir akterover og båten stopper...

detr er 2 m igjen til brygga og da smeller det fra kjerringa... du kunne jo venta litt da... :headbang: :headbang: :cryin: :cryin:

Jeg blir gal... gruer meg til hun får dratt på seg flere år.

Blir det mere skriking fra den kanten blir båten solgt eller kjerringa byttet ut.... :drink:

Noen andre forslag til løsning

[...]vi sklir saakte og stille inn, når vi har kommet 1/3 inn begynner luren og gå [...]

Blir det mere skriking fra den kanten blir båten solgt eller kjerringa byttet ut.... :drink:

La henne legge til selv :lol:

Generellt: Tilby henne roret alle situasjoner hvor hun kommer med "muntre tilrop" og vet bedre enn deg. Hold forøvrig kjeft selv når det er hun som styrer...

Christian 8-)

Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt.

Haaper for din del, ikke at hun smygleser paa BP. Om hun gjor. Saa bytt laas paa kjellerboden. ta med deg 4 aarganger med baat littratur. Og hver forrberedt paa en innesommer.for faren for litt :discuss: er vel til stedet,etter denne utblasingen. :lol:

Hvis hun ikke leser her, saa gjor som andre har foreslaat. Be henne aa ta roret. Men fr guds skyld hold da kjeft sjol.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Når vi nå er på båttur igjen etter mange år uten, så begynner spetakelet og skrike igjen..

Jeg blir gal... gruer meg til hun får dratt på seg flere år.

Ikke noe enkelt svar på det, men de av mine kjente som har opplevd det samme, (faktisk endel) er uten båt i dag...

Haaper for din del, ikke at hun smygleser paa BP. Om hun gjor. Saa bytt laas paa kjellerboden. ta med deg 4 aarganger med baat littratur. Og hver forrberedt paa en innesommer.for faren for litt :discuss: er vel til stedet,etter denne utblasingen. :lol:

Hvis hun ikke leser her, saa gjor som andre har foreslaat. Be henne aa ta roret. Men fr guds skyld hold da kjeft sjol.

hehe, du er inne på noe der, men når sant skal sies, så har hun blitt fortalt dette, og hun er til dels enig i kritikken :crazy:

Og jeg tar det med humor, og legger til innimellom at nå syns jeg du ligner på mora de :tongue: :tongue:

Et godt råd når man skal velge kjærring er å sjekke hvordan den tilkomne sivergmoren er..... kjærringen blir ofte en kopi av sin egen mor.... Det er greit å gjøre dette mens det ennå år garanti på produktet... etter utløpet av garantien blir det straks dyrere med slike skavanker, og i værste fall så må en leve med skavanken livet ut..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Skjønner ikke hva galt båten har gjort i denne sammenhengen, så hvorfor skal den lide...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Et godt råd når man skal velge kjærring er å sjekke hvordan den tilkomne sivergmoren er..... kjærringen blir ofte en kopi av sin egen mor.... Det er greit å gjøre dette mens det ennå år garanti på produktet... etter utløpet av garantien blir det straks dyrere med slike skavanker, og i værste fall så må en leve med skavanken livet ut..

"Før jeg ble gift visste jeg ikke hva ekte lykke var!!! Men da var det for sent ..."

Det er bare en ting å gjøre; nei to ting: 1) Gi henne klar melding om at gnålet er uakseptabelt og 2) ignorer det

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Kom i god fart inn mot brygga, når hun begynner å hyle, kast den i full revers, kona blir garantert kastet på sjøen om hun står på baugen... når skjellsordene hagler som verst, sier du stille " Du ba meg om å bakke, så da gjorde jeg det, men om du vil, kan jeg bare ignorere hva du sier". Du legger garantert en demper på hylingen... Samme behandling anbefales på svigersdyret, da er svigerfar deg evig takknemlig...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...