SandAnker Startet 21.Mai.2008 Del på Facebook Startet 21.Mai.2008 Når vi nå er på båttur igjen etter mange år uten, så begynner spetakelet og skrike igjen.. lurer på om ikke dette er noe hun har arvet fra sin mor, ofte kalt svigerdyret, hun skriker også hver gang svigerfar skal legge til, eller gå fra en øy :headbang: Er mange eksempler og ta, men blant annet ved tillegging i egen bås ved brygga... vi sklir saakte og stille inn, når vi har kommet 1/3 inn begynner luren og gå.. nå må du bakke skriker hun, og jentungen på snart 1 år kunne krabet frem og tilbake 2 ganger og enda vært framme ved brygga før oss, jeg kjenne jeg blir varm i toppen, setter på bakking den er så vidt satt i gir akterover og båten stopper... detr er 2 m igjen til brygga og da smeller det fra kjerringa... du kunne jo venta litt da... :headbang: :cryin: Jeg blir gal... gruer meg til hun får dratt på seg flere år. Blir det mere skriking fra den kanten blir båten solgt eller kjerringa byttet ut.... Noen andre forslag til løsning Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 La fruen ta roret Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
roaldbj Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Blir det mere skriking fra den kanten blir båten solgt eller kjerringa byttet ut.... Jeg skjønner ikke spørsmålet...... Sitér dette innlegget Link to post
10ta9c Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Sitér dette innlegget Oppussing av Alicraft 26 Trebåtfestivalen i Ulsteinvik 16-19 Aug. Link to post
Xtian Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 [...]vi sklir saakte og stille inn, når vi har kommet 1/3 inn begynner luren og gå [...] Blir det mere skriking fra den kanten blir båten solgt eller kjerringa byttet ut.... Noen andre forslag til løsning La henne legge til selv Generellt: Tilby henne roret alle situasjoner hvor hun kommer med "muntre tilrop" og vet bedre enn deg. Hold forøvrig kjeft selv når det er hun som styrer... Christian 8-) Sitér dette innlegget Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt. Link to post
SandAnker Svart 21.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Jeg skjønner ikke spørsmålet...... Bytte kjerring iinne på noe der Eventuelt kan jo knebling være inne i bildet her Sitér dette innlegget Link to post
adanedehl Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 lås henne inn i cabinen Sitér dette innlegget http://www.boogis-risor27.piczo.com/?cr=3&rfm=y Link to post
Amon-Ra Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 la kjerringa overta roret. Sitér dette innlegget Link to post
trebåtfrelst Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Noen andre forslag til løsning Jeg ville oppsøkt familierådgivningskontoret før alt annet. Er selv ny på vannet så dette skal bli spennende for meg også Sitér dette innlegget LeveL Link to post
Mariell Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Haaper for din del, ikke at hun smygleser paa BP. Om hun gjor. Saa bytt laas paa kjellerboden. ta med deg 4 aarganger med baat littratur. Og hver forrberedt paa en innesommer.for faren for litt er vel til stedet,etter denne utblasingen. Hvis hun ikke leser her, saa gjor som andre har foreslaat. Be henne aa ta roret. Men fr guds skyld hold da kjeft sjol. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Nyste Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Når vi nå er på båttur igjen etter mange år uten, så begynner spetakelet og skrike igjen.. Jeg blir gal... gruer meg til hun får dratt på seg flere år. Blir det mere skriking fra den kanten blir båten solgt eller kjerringa byttet ut.... Noen andre forslag til løsning Ikke noe enkelt svar på det, men de av mine kjente som har opplevd det samme, (faktisk endel) er uten båt i dag... Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 21.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Haaper for din del, ikke at hun smygleser paa BP. Om hun gjor. Saa bytt laas paa kjellerboden. ta med deg 4 aarganger med baat littratur. Og hver forrberedt paa en innesommer.for faren for litt er vel til stedet,etter denne utblasingen. Hvis hun ikke leser her, saa gjor som andre har foreslaat. Be henne aa ta roret. Men fr guds skyld hold da kjeft sjol. hehe, du er inne på noe der, men når sant skal sies, så har hun blitt fortalt dette, og hun er til dels enig i kritikken Og jeg tar det med humor, og legger til innimellom at nå syns jeg du ligner på mora de :tongue: Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Løp, bare løp uten å sjå deg tilbake Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Når kjærringa skriker...seiler du for skarpt! Gammelt jungelord ;-) Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Penny Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Er hun like gal på andre områder, f.eks. bilkjøring? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Et godt råd når man skal velge kjærring er å sjekke hvordan den tilkomne sivergmoren er..... kjærringen blir ofte en kopi av sin egen mor.... Det er greit å gjøre dette mens det ennå år garanti på produktet... etter utløpet av garantien blir det straks dyrere med slike skavanker, og i værste fall så må en leve med skavanken livet ut.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Fenix Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Ikke noe enkelt svar på det, men de av mine kjente som har opplevd det samme, (faktisk endel) er uten båt i dag... Et par av de jeg kjenner, er uten kjerring. De beholdt båten. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Skjønner ikke hva galt båten har gjort i denne sammenhengen, så hvorfor skal den lide... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
jonn Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 (redigert) hei, jeg skønner problemet, men er det ikke en holme der da? Nei den var vist stygg, he he Redigert 21.Mai.2008 av jonn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 La kjerringa legge til, så tar du heller taxibåt inn til utstikkern... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Et godt råd når man skal velge kjærring er å sjekke hvordan den tilkomne sivergmoren er..... kjærringen blir ofte en kopi av sin egen mor.... Det er greit å gjøre dette mens det ennå år garanti på produktet... etter utløpet av garantien blir det straks dyrere med slike skavanker, og i værste fall så må en leve med skavanken livet ut.. "Før jeg ble gift visste jeg ikke hva ekte lykke var!!! Men da var det for sent ..." Det er bare en ting å gjøre; nei to ting: 1) Gi henne klar melding om at gnålet er uakseptabelt og 2) ignorer det Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Taucher Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Kom i god fart inn mot brygga, når hun begynner å hyle, kast den i full revers, kona blir garantert kastet på sjøen om hun står på baugen... når skjellsordene hagler som verst, sier du stille " Du ba meg om å bakke, så da gjorde jeg det, men om du vil, kan jeg bare ignorere hva du sier". Du legger garantert en demper på hylingen... Samme behandling anbefales på svigersdyret, da er svigerfar deg evig takknemlig... Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 La skrømtet bli hjemme neste gang !! Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
trikkern Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Prøv å bakke inn i båsen neste gang. Da blir a forvirra. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Jeg trodde at man skulle trives når man ferdes på sjøen. Det må vel være bedere å være alene ombord og tenke på ektefellen, enn å være sammen med ektefellen og tenke på båten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.