Jump to content

Draco 1800 Suntop, hvor kjøpe puter og kalesje?

Nimitz

Recommended Posts

Hei folkens.....

Har akkurat blitt eier av en Draco 1800 Suntop til kroner 1,- inkl MVA!

Båten er fin i skroget men kalesje og puter er råtne. Det har regnet inn i båten så det er litt usikkert med motor.

Trenger litt tips og råd om nye kalesje og puter:

Hvem leverte original puter til Dracoen?

Hvem er flink/rimelig på slikt arbeide nå?

Hvem kan levere ferdig kalesj til en fornuftig penge (har fått tilbud på 8.300,- fra Alf Hansen men synes dette var litt dyrt...)

Mvh Nimitz

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har hatt flere Dracoer, og to av dem har jeg kjøpt nye kalesjer til. Til en Draco 17 kjøpte jeg hos Alf Hansen, og til en Draco 21 kjøpte jeg hos Jens Sagen.

Den jeg kjøpte hos Alf Hansen hadde jeg i 5 år før jeg solgte båten. Da var fortsatt kalesjen omtrent like fin som ny.

Den jeg kjøpte hos Jens sagen hadde jeg i 4 år, før jeg solgte den båten. Da bar den kalesjen preg av og være ordentlig sliten. 1 glidelås måtte byttes, og flere sømmer rundt omkring måtte syes. Det var også diverse borrelås-stykker som var helt gåene.

Så om jeg noen ngang skal kjøpe kalesje av en av de nevnte aktørene, så blir det helt klart fra Alf Hansen.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...