ullrich Startet 21.Mai.2008 Del på Facebook Startet 21.Mai.2008 Hei! Jeg har litt problemer med instrumentene på min Mariah. Både turteller og temperatur henger igjen. Dvs. at turteller står ca på 1100 omdr/min og temperatur på ca 80 grader når jeg slår av tenningen. Turtelleren legger disse 1100 på det virkelige turtallet. Jeg tror at dette har resultert i at turtallsperren kommer inn ved full gass(eller er dette innbilning:-) etter kun 4-5 sek. Vet at jeg ikke fikk turtallsperren hver eneste gang jeg kjørte full gass før... Før viste måleren ca 4800 ved full gass, nå viser den nærmere 6000! Denne feilen har kommet og gått, men nå ser det ut som den er kommet for å bli:-( Temperaturmåler-problemet er nytt for meg(tror jeg). Vet at den viste ca 100 grader siste jeg var ute med den. Noen løsninger/tanker på dette? KjellYn Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 21.Mai.2008 Del på Facebook Svart 21.Mai.2008 Hørtes merkelig ut; men det er normalt for eldre mercr instrument at de ikke går ned på 0 når du stopper motoren. Gjelder iallefall temperatur, oljetrykk, turteller. Men de skal "nulle" seg ut når du skruer på tenningen igjen. Sitér dette innlegget Link to post
ullrich Svart 22.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Ok, det kan være at temperaturmåleren "nuller" seg ut ved tenning, men turtelleren er et varig problem:-( Noen tanker? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.