Jump to content

Noen som vet om en mekaniker i Oslo-området som kan Ford

Fanta

Recommended Posts

Jeg har en Ford 2704 ET som jeg gjerne skulle hatt en mekaniker til å kikke på. Er det noen som kjenner til en mekaniker som påtar seg å komme ombord og se på en god gammel diesel? Jeg ligger i Sandvika så vedkommende kan med fordel ha tilhold i Oslo-området

Så var det dette med husken da. :headbang:

Jeg hadde Ford i min Elvaro 30 hvor jeg hadde en 2715-motor og brukte Haugen maskin på Kolbotn. De har endel slitedeler på lager og reiser ut å mekker i havnene rundt Oslo.

Prøv der.

mvh Astor

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Hvis du ringer 63 87 44 00 (på dagtid) kommer du til Strømmen Bilservice (Skedsmokorset) Da spør du etter Remzi, det er eieren der. Og han er naboen min også btw.

Ikke la deg lure av navnet, han prater mer Norsk enn oss nesten :)

Han er en supertrivelig kar, men viktigst, han er rå på Ford, også US Ford, og alle andre merker også forøvrig. Jeg skal ikke påstå at han gidder å bruke en Lørdag på dette, men det er verdt å spørre ham. Han er rimelig, i den forstand at han ikke tar 850 kr timen, dessuten i noen farger blir jobber billigere også.

Men du kan stole på ham, 100%

Føkk deg...

Så var det dette med husken da. :headbang:

Jeg hadde Ford i min Elvaro 30 hvor jeg hadde en 2715-motor og brukte Haugen maskin på Kolbotn. De har endel slitedeler på lager og reiser ut å mekker i havnene rundt Oslo.

Prøv der.

mvh Astor

Haugen Maskin AS

Berghagan

1405 Langhus

Tlf.: 64 86 94 73