Steinr Startet 22.Mai.2008 Del på Facebook Startet 22.Mai.2008 Hei, har fått problemer med trykk inn i veivhuset pga sprukken ojleslange. Trolig skade på stempel eller pakningene. Skal ta av bunnpannen og ta ut stemplene. Hadde vært kjekt med en Repair manual i papir utgave eller elektronisk. Noen forslag? Har sett etter dette på nettet, men finner bare for bensin motorer... Stein Bergen Sitér dette innlegget Stein Bergen sriise@hotmail.com Link to post
Akora Svart 22.Mai.2008 Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Den har jeg i pdf, komplett verkstedshåndbok på 11,2 mb, skal sende den til deg? Satser på at du bruker den adressen som står under? Får ikke lastet den opp på dokumentarkivet pga den er over 10 mb.. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 22.Mai.2008 Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 Hei, har fått problemer med trykk inn i veivhuset pga sprukken ojleslange. Trolig skade på stempel eller pakningene. Skal ta av bunnpannen og ta ut stemplene.Hadde vært kjekt med en Repair manual i papir utgave eller elektronisk. Noen forslag? Har sett etter dette på nettet, men finner bare for bensin motorer... Stein Mulig denne linken kan hjelpe deg: http://www.brunswickmarineemea.com/downloa...#036;2005$ Sitér dette innlegget Link to post
Akora Svart 22.Mai.2008 Del på Facebook Svart 22.Mai.2008 (redigert) Ops..får beskjed av hotmail'en din at filen er for stor Redigert 22.Mai.2008 av luken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 23.Mai.2008 Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Kanskje skrumpe manualen sammen litt ? Så får du lastet den opp :-) http://www.verypdf.com/pdfinfoeditor/pdf-shrink.html Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Steinr Svart 23.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2008 Alternativ email adresse er stein@bergenby. net eller stein.riise@gmail. com. har lagt et mellomrom etter punktum, så ikke adressen skal oppfanges av autosøk/spam servere.. Takk for hjelpen, venter i spenning :) Stein Sitér dette innlegget Stein Bergen sriise@hotmail.com Link to post
d55 135 Svart 18.Juli.2012 Del på Facebook Svart 18.Juli.2012 Den har jeg i pdf, komplett verkstedshåndbok på 11,2 mb, skal sende den til deg? Satser på at du bruker den adressen som står under? Får ikke lastet den opp på dokumentarkivet pga den er over 10 mb.. Sitér dette innlegget Link to post
d55 135 Svart 18.Juli.2012 Del på Facebook Svart 18.Juli.2012 Den har jeg i pdf, komplett verkstedshåndbok på 11,2 mb, skal sende den til deg? Satser på at du bruker den adressen som står under? Får ikke lastet den opp på dokumentarkivet pga den er over 10 mb.. Sitér dette innlegget Link to post
d55 135 Svart 18.Juli.2012 Del på Facebook Svart 18.Juli.2012 (redigert) Hei. Ser at det ikke er bare jeg som har fått problem med det berømte stemple. Ser at du har boken. Har du kunne sent den til meg vist du har den enda ? Fikk akkurat samme opplevelsa som de fleste her. Mista kraft og fullt gjennom slag Redigert 18.Juli.2012 av d55 135 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
d55 135 Svart 18.Juli.2012 Del på Facebook Svart 18.Juli.2012 Alternativ email adresse er stein@bergenby. net eller stein.riise@gmail. com. har lagt et mellomrom etter punktum, så ikke adressen skal oppfanges av autosøk/spam servere.. Takk for hjelpen, venter i spenning :) Stein Hei. Har du den fila enda ? Med boka Skal til og gjøre samme jobb som alle andre med den type motor. ??? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 19.Juli.2012 Del på Facebook Svart 19.Juli.2012 Den ligger som zip fil i dokumentarkivet eller du kan lese den her! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.