Empress 200xl Startet 24.Mai.2008 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2008 Håper noen kan hjelpe meg kjapt :D Er ganske ny innen båt. Har problemer med og få motoren min i revers. (etter og hatt av undervannshuset pga knekt finne.) Når jeg har spaken i fri og propellen i fri og setter sammen drevet så vil d liksom ikke gå i revers... Har prøvd ulike ting, vet at d ikke er mye som skal til før den er i revers,fri eller fremover.... håper på kjappe svar Motoren er ca 92mod, samme med drevet. Hk service her i byen mente jeg hadde et alpha drev...... Mvh Christer Risbakken Sitér dette innlegget Link to post
Trico Svart 24.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2008 Mener å ha hørt at drevet må stå i forover ved demontering. Prøv å vri "tappen" i drevet med klokka og og sett spaken i forover før du monterer. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 24.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2008 (redigert) A-drev skal stå i forover ved demontering og påmontering. Manualen ligger i båten, men jeg antar at Trico har rett ang den biten girwiren skal låse i ved montering. Gikk på en sånn smell etter belgskifte.... Men hvis du med undervannshuset kun mener den nederste delen av drevet er det kanskje en justeringssak på leamikken mellom øvre og nedre wire (sitter på riseren (V6/8). Redigert 24.Mai.2008 av Whistler (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Empress 200xl Svart 24.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2008 Whistler : hva gjorde du for og få d til?? har prøvd tipset, men den tar liksom bare nesten... Noen som har tegninger av drevet og hvordan ting evt. skal settes sammen...? Er desverre ikke så kjent med navnene du sier, hva er "riseren" ..... ;) hehe Ser jo at de er 2 stk wirere som kan justeres til venstre for forgasseren... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.