Frøken Fryd Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 Denne økonomien kan dere ta på IM Trådstarter er vel bare ute etter å finne ut om en kan forvente mange båter til redusert pris om renten går opp... Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 da er vi heldigere enn dere for vi spiller på samme laget som banken For det står alltid saldo i vår favør er ikke vi heldige Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 Har jeg postet noen steder hva jeg har på konto ? Fatter ikke hvor dere har lest det men det er forferdelig feil om dere har funnet en post på dette forumet der jeg oppgir hva som står på kontoutskriften min. Derimot så regner jeg båten som penger på konto den dagen båten er solgt slik 198 andre her på forumet også nok har mitt innlegg var nok noe ironisk ment enzo. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Rui lui Svart 1.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2008 vist noen kjøper den båten jeg skal selge får jeg 5000kr på kontoen min Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.