toro Startet 26.Mai.2008 Del på Facebook Startet 26.Mai.2008 Jeg har noen ordinære seilstøver og blir ofte kald på føttene. Jeg leter litt på nettet og finner støvler i skinn fra Henry Lloyd og Gore-tex fra MUSTO og div. andre. Har noen anbefalinger til varme seilstøvler med godt grep toro Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Jeg har sebago og er fornøyd. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
baatsman Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 jeg har semskede fra Henry Lloyd er fornøyd. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Mouche Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Jeg har sebago og er fornøyd. Jeg og! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
toro Svart 26.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Jeg finner ikke SEBAGO på nettsalg! Stemmer det? Sitér dette innlegget Link to post
Elope Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 (redigert) Jeg har alltid holdt meg varm med mine "Sail Boot" Sail Boot De finnes hos Skåne marine, Nautisk handel og sikkert flere andre. Redigert 26.Mai.2008 av Elope (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Kjøp dem litt større da vel og legg inn en ulsåle og ullsokker. Et tips fra fjell/polarstrøk som muligens er verdt et forsøk er dampsperresokker, dvs tynne sokker som er helt tette så man ikke får kuldetap gjennom svette/avdamping. Selv brukenr jeg de nye HH støvlene, godt fornøyd med dem. Sitér dette innlegget Link to post
toro Svart 26.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Uenig! Uansett størrelse og såler er støvler noe mainnskijt. Håpet er å lokalisere de som er foret ol. og som har varmeeffekten til fjellsko. Ingen som har prøvd Musto HPX støvler. De er dyre, men ser ut som det er en slags filtsokk i dem Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 26.Mai.2008 Del på Facebook Svart 26.Mai.2008 Har git opp vanlige støvler og bruker nå forsvarets marsstøvler med ulsåle og gode lester fryser jeg aldrig på føtene Sitér dette innlegget Link to post
Stitch Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Bruker også Sailboot og er strålende fornøyd Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
Catlina Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Har Dubarry seilstøvler med skinn nederst og Gore-Tex øverst.Fryser aldri på bena med disse.100 prosent vanntette.Bra gripeevne på vått dekk. Fåes også uten Gore-tex.Bakdel: høy pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.