KSE Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Med den lave dollaren vi har nå, må det vel svare seg å importere selv fra USA? Er det noen som kjenner til noen internettbutikker over there hvor man kan bestille f.eks. Garmin 520S? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Spirit Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 (edited) Hei Søk litt på baatplassen så finner du det du er på jakt etter. Feks: www.Starmarinedepot.com www.defender.com osv Spirit Edited May 26, 2008 by Spirit (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Yaba Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 Du kan prøve www.marine.com, de har jeg handlet mengder av båtutstyr i fra siden 2004, er også enkle ved kartoppdateringer osv. De har Garmin 520 fra $ 571,- Yabadoo Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
2nd Trikker'n Posted May 26, 2008 Share Posted May 26, 2008 De ligger på ca. 600$ på eBay. Men sjekk hva du må betale for norske kart Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Frivakten Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 (edited) Da var ekstraplotteren i hus (Garmin GPSMap 276C). 10 dager inkl. 17.mai -helgen from US. Alt inklusiv (frakt + mva) kr. 2865,-. Priser i Norge kr. 5750 - 6750. Dog uten adapter til "norske" stikkontakter. Noen som har eliminator og evt. Bluechart-brikke? Edited May 27, 2008 by Krisida Magni (see edit history) Quote VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post Share on other sites More sharing options...
TG-cruiser Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Jeg har fornylig købt en Norhtstar 567 kortplotter fra WMJ marine. Handlen og levering gik fint, ingen problemer. Den har dansk menu sprog. Købte også et C-map til den, der er sproget vist engelsk. Er godt tilfreds indtil nu , sparede en betydelig del penge i forhold til prisen hos en grønlandsk bådbutik. Har ikke prøvet og sejle i båden endnu, den skal nemlig først i vandet i dag , så jeg kan ikke sige noget om hvor god en Norhtstar er, men jeg tror den er god. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts