simarli Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Hei! Noen som vet hvilken olje det skal være på twindisc gir.Vet ikke hva giret heter men ser at olja er blank og da er det ikke Atf olje.Takker for svar! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Naurstad Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 SAE 90 EP er det mitt gir skal ha. Det er et Twin Disk MG508. Quote Naurstad sin hjemmeside Link to post Share on other sites More sharing options...
simarli Posted May 27, 2008 Author Share Posted May 27, 2008 Hvordan finner jeg ut hvilket gir jeg har?Fant en manual hvor det står at giret skal ha samme olje som motoren,kan det stemme? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jolla Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 Twin disk MG502 skal ha samme olje viskositet som motoren men Single Grade. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jens_P Posted May 27, 2008 Share Posted May 27, 2008 PROGRESS Ingeniørfirma AS er importør. De bør kunne hjelpe deg. http://www.progressing.no/ Quote Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post Share on other sites More sharing options...
simarli Posted May 27, 2008 Author Share Posted May 27, 2008 Tusen takk for råd og vink,skal sjekke imorgen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
simarli Posted May 29, 2008 Author Share Posted May 29, 2008 Hei! Ringte importøren og de sa jeg skulle bruke ren 30 olje.Tusen takk for alle råd! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hilmar 2 Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 De større gitkasser (og min selvsagt) skal ha engrad W-30 Smøreolje Quote Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post Share on other sites More sharing options...
simarli Posted May 29, 2008 Author Share Posted May 29, 2008 Hei! Jada,stemmer det!Kjøpte mobil 30 monograde til min jeg. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts