Jump to content

Kva for ein tresnekke er dette?

Rundø

Recommended Posts

Hei!

Har kjøpt meg ein tresnekke på 19 fot og med ein 10 hk.sabb disel. Båten er bygget i 1984 og sabben er frå 1981 har eg fått vite. Båten har heildekkande aluoverbygg og er tvær bak.

Selgeren kalte den bere for ein romsdalsnekke sidan han kjøpte den der for ein del år sida. Det var vist nok ein tyskar som eigde den før han,men han har nå flyttet tilbake til hjemligetrakter. Har ikkje fått sporet opp denne mannen for evntuelle spm.

Som dere ser er denne lille trebåtene utstyrt med eit voldsomt styrhys av alu, og alt dollbord er og dekket til av alu. Så har den ein hendig liten selvlensende brønn bake på hekken. Dette med alu overbyg blir til min fordel sidan eg vil benytte meg av båten stort sett heile året. Artig liten snekke for kos og fiske. Men så hadde det også vært artigt og vita kvar den vart byggt og kva det er for ein slags snekke.

Er det nokon her på forumet som veit kva snekke det eigentleg er snakk om eller trur kva det kan vere?

4083867_520x0.jpg

4083869_520x0.jpg

Mvh Aleksander Kvalsund Kalland

Liknar ein vanleg gavel-båt, kunne like gjerne vore bygd i Hardanger. Var litt rart med så stor bakk og rorhus, men såg ikkje gale ut heller. Gavla-båten er ein ekstrem god sjøbåt.

Aha!

Skal sjekke opp det, ser ikkje føre meg desse båtene no. Eg kan helder ikkje tru styrhuset vart plasert på i fyrste hand? Dette ha måtte vært ein sener invistering. Båten er slett ikkje værst på sjøen for og være så beskjeden i størrelse med sine 19 fot. Den er 225 cm bred, og har og flaps som hjelper til. Ein liten og fin tresnekke :smiley:

Angrar ikkje på dette kjøpet her nei :wink: