Housetown Startet 27.Mai.2008 Del på Facebook Startet 27.Mai.2008 Hei har gjort klar en motorblokk fra en astro som jeg skal bruke i båten, har noen spørsmål. Må jeg bytte kamakslingen har hørt at disse er forskjellig fra bil og båt, hva er forskjellen på disse, evt hvor får jeg tak i en slik. Motoren er vel en 96 modell med ruller som går på kammen. Hvor får jeg kjøpt billigst pakkningsett til denne. Noe annet jeg må tenke på før jeg monterer den inn.... Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Jeg ikke sikker på hvor du får kjøp en billig kam men La-sa i Oslo skaffe sikkert riktig kam. Har du skaffet resten som trengs av marinedeler ? Skal du kjøre salvann i blokka , har du svinghjul ,motorester,bensinpumpe, Er dette en forgassermotor ? Aksel eller drev? Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Housetown Svart 27.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Ja har alt skal bytte blokka som har sitti båten fra før av så jeg bruker det meste fra den, der er det drev også. det er forgasser motor ja, besinpumpe trenger jeg da siden på den nye blokka så er det ikke mulighet å sette på en mekanisk pumpe :( Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 (redigert) Ja da blir det vel el,pumpe da. Husk att det er to typer svinghjul . Hvis du skal kjøre sjøvann i blokka så må du bytte til frostplugger i messing. Har du sjekket hvor mye komp det er i den nye motoren ? Redigert 27.Mai.2008 av power (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.