Giggen Startet 27.Mai.2008 Del på Facebook Startet 27.Mai.2008 Hei nå skal jeg trekke om kabinen har kjøpt titan duk med skumgumi på baksiden blir flotte greier men så kommer 10000 kr spørsmålet he he skal jeg lime på begge sider , mener først på plast skottet og så på baksiden av duken ..tenkte og bruke spray lim . hva er det rette og gjøre her n noen råd før jeg går i gang er fint :blush:tikk takk Sitér dette innlegget Link to post
simarli Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Hei! Brukte våtromslim som var fingertørr før jeg la på duken.Trenger ikke lime på begge sider.Ikke gjør dette når det er fuktig i været,da blir limet aldri tørt.Ble kjempebra resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 27.Mai.2008 Del på Facebook Svart 27.Mai.2008 Klinte PL 400 på skottet, dro ut med sparkelspade, la på Titan sin duk i hele båten. Gjort for 6-8 år siden og sitter som juling. Sitér dette innlegget Link to post
microship Svart 28.Mai.2008 Del på Facebook Svart 28.Mai.2008 Jeg brukte "gammeldags" kontaklim type Chemimax CL. satser på et annet lim neste gang, da jeg syntes det var svært vanskelig å få akkurat riktig klissethet uten at det tørket for mye. Tørket det for lite, ble det merker i trekket . En annen tråd omtaler dette, en som sier han jobber med dette anbefalte moteringslim. Hadde speisifikke typer lim listet opp. Søk!. Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
Giggen Svart 28.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2008 Så fint . takk for svar på titanduk Nå tror jeg også jeg har funnet feilen på forgasseren . den var tett i flotøren . skal montere den i kveld Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.