Brynjar Startet 28.Mai.2008 Del på Facebook Startet 28.Mai.2008 (redigert) Noen som har en link til denne manualen? Jeg har den til genII men skulle så gjerne hatt til genI også. Arkivet hos boatfix er ikke mulig å bla i lengre så man må ha den riktige linken.. Hjelp... Edit : fant ut nå at det er manual #6 jeg er ute etter.. Redigert 28.Mai.2008 av bmhe (see edit history) Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
SF Svart 28.Mai.2008 Del på Facebook Svart 28.Mai.2008 Hei, Vet ikke helt om jeg forstod det med at det ikke går ann og bla. Funket helt fint når jeg prøvde. Men her er linken: http://www.boatfix.com/merc/Servmanl/6/6covr3.pdf Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Brynjar Svart 29.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2008 Takker SF. Fant den fila der jeg og, men den er lagt opp slik at du må klikke i "menyen" på side 5 (v) for å få opp de enkelte kapitlene. Det funker iallefall ikke hos meg.. får bare opp feilmelding : -There was an error opening this document. The file cannot be found.- Får du åpna f.eks section 2A ? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
SF Svart 29.Mai.2008 Del på Facebook Svart 29.Mai.2008 Ja den funker som den skal den både her på jobb og på hjemme PC i går kveld. Tipper at det er oppsettet på din PC som er problemet. Kanskje du skulle prøve å leste ned ny versjon av Adobe reader evt justere sikkerhets instillingene på Internett Explorer? Kanskje filen blir stoppet i din brannmur. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Brynjar Svart 29.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2008 (redigert) Får prøve det ja.. Takk for hjelpen :) Edit : Joda, det funka fint på den andre pcen.. Lurer på om siste windows oppdateringa har endra på ettellerannet.. Her er forresten link til index over alle de manualer som snda er tilgjengelig : http://www.boatfix.com/merc/Servmanl/srvcovr.pdf Redigert 29.Mai.2008 av bmhe (see edit history) Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.