ØyvindRinden Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Hei allesammen.. Eg er da temmlig grønn når det gjelder innabordsmotor/hekkagregat. derfor lurer eg på vilke drev som kan passe her? Legger ved noen bilder som kansje kan hjelpe.. finner desverre ingen nummer på plata/skoldet. Eller kansje eg ikkje har kikket godt nokk?? Vet at det er et volvo penta drev, men det er alt.. Håper da på at noen her kan hjelpe meg med dette. på forehand stor takk! Er da oxo på utkikk etter drev som kan passe til dette. (Har en B20 med svinghjulshus som har stått på dette før..) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SF Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Hei, Dette er en transom som passer til Volvo Penta 270 og 280 drev. Sansynligvis passer også 250, men jeg hadde ikke satset på eldre enn 270. Quote 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post Share on other sites More sharing options...
SF Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) Volvo penta, b20 deler og drev270 volvo penta deler - 280 drev Edited May 29, 2008 by SF (see edit history) Quote 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post Share on other sites More sharing options...
ØyvindRinden Posted June 8, 2008 Author Share Posted June 8, 2008 Toppers! Takk skal du ha. da vet eg det. Har oxo funnet ut at båten er en 17fot`s nordkapp. Noen som har en anelse om hvor eg kan finne en vindskjerm som passer til denne her? Har vert inne på tanken å lage en selv, men ettersom eg har MYE å gjøre med resten av båten, ser eg hels at eg får tak i en . Eventuelt noen som kan lage vindskerm + kalesje.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts