sveiners Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) bare for og sjekke hva folk synes.. legg gjerne til ekstra komentarer her Edited May 29, 2008 by sveiners (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Herman Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Dette kommer jo helt an på hvilken bruk treet har, og om det er innen- eller utendørs, skrog, dekk, loddrette/vannrette flater osv. Dessverre umulig å svare entydig på. Allt til sitt bruk. Quote All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post Share on other sites More sharing options...
sveiners Posted May 30, 2008 Author Share Posted May 30, 2008 jeg trodde man brukte en av tingene jeg.. pokker ass, da ble det plutselig enda vanskeligere... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
index Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Jeg bruker begge deler, alt etter formål, slitasje etc. Olje har sine fordeler, og lakk andre. Så det nytter ikke å si kategorisk at det ene er bedre enn det andre, dette kommer an på hvilke egenskaper man er ute etter i hvert enkelt tilfelle. Og hvilke ulemper man ser seg nødt til å akseptere.... Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts