elvira II Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Har en AQ271 forgasser motor som har vært sjøvannskjølt, nå påmotert ferskvannskjøling. Men, lurer da på om man bør bytte til en annen varmeverdi på tennpluggene da driftstempen blir høyere? Noen tips? Kan ikke finne noe fornuftig om dette på nettet. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SvartRøyk Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Hei, Hadde samme motor som var ferskvannskjølt brukte NGK BR6FS. Fungerte veldig bra. Prøvde Champion med tilsvarende varmeverdi men virket som de ble fort dårlige og motoren ble tungstartet når den ble en aning rå. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
elvira II Posted May 29, 2008 Author Share Posted May 29, 2008 Takk, prøver å få tak i ett sett i morgen . Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
KenTore Posted July 24, 2011 Share Posted July 24, 2011 (edited) Hei Jeg brukte de BPR6FS, Min AQ271 tok knekken på pluggene mine. Jeg bytte da til v-Power UR4 NGK. De virker. Men har problemer med tenninga. Siden jeg ser det ligger bensin i vanne etter meg. samt den går ikke i plan noen ganger. Men når alt er som det skal. Virker disse pluggene bra. De er hakke bedre en BPR6fs. Ser mange spør om vilken plugger de skal velge på denne typen. Mange som sier mange ting. Så man må bare prøve tror jeg hehe https://baatplassen.no/i/topic/83441-fjord-21-aq271c-dp-275hk-bensin-i-vanne/ Edited July 24, 2011 by KenTore (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts