Giggen Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 uff og uff trode det skulle være fint og ha båt jeg men nå får jeg masse grå hår ..starter ikke riktig er sikker på det er denne forgasseren . gikk fint få tomgang og når jeg ruste den opp på høyt turtall...nå kjører vi oss en tur ..nei marnaen begynte og smelle og krangle med en gang..har ikke hørt på maken ..det hørtes ut som om jeg var havnet i krigen...liker ikke og bli kjørt med Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rolf-eigil Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Skru ut forgasser ta med hjem på kjøkkenbordet. Sjenk deg en stiv koggnakk og demonter og puss alle deler med tannkosten etter at hele gasseren har ligget et par døgn i diesel el. Ta bilder em d digitalkameraet fra du starter i båten, noter flittig alle innstillinger. Blås igjennom alle dyser. Om det ikke virker. Kontakt meg direkte jeg har gasseren "på lager" Lykke til Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts