NEPTUN-LE6621 Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 (edited) Hei.... lurer litt på om nokon veit forskjellen,eller kva ein bør kjøpe av to VHF radioar hos maritim ? Dei har ein Midland neptune 100 fastmontert klasse ”D” DSC-funksjon til kr 1498,- og ein M-TECH MT500 MED DSC til kr 1870,- kva bør ein velge av desse to.......har jo lyst på den billigaste......men er den dyraste med brakett så ein lett kan ta den med ut av båten???? (hurtigbrakett) Forskjell på sendeeffekt eller DSC funksjon? Eller kva.......? Har ein feeling at M-techèn er den beste..... Takker for svar for tenkte å bestille i løpet av fredagen...... med glomex VHF antenne til 471,-... (skal handle med maritim sia kjøpe eindel andre varer også....) Og lurer bare på desse to og ikkje andre merker,og eit hav av nettbutikkar!!!! Edited May 29, 2008 by jallis1971 (see edit history) Quote **Båtfolk** -Vassendgutane- Link to post Share on other sites More sharing options...
Luska Luuri Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Har hatt en Midland Neptune i snart 2 år. Eneste problemet med den er at jeg har problemer å høre hva som blir sagt når jeg går i masj fart. Lyden blir noe forvrengt på høyt volum. Bortsett fra det fungerer den veldig bra. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Akora Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 Har også midland neptun og glomex antenne. Funker knall det. Synes høytaleren er ganske ok jeg i forrhold til mye annet. Men du får vel det du betaler for somregel Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts