Brynjar Startet 30.Mai.2008 Del på Facebook Startet 30.Mai.2008 Hvem selger såntno da? Er på jakt etter en relativt rimelig juksamaskin til hobbybruk men vet ikke hvem som forhandler sånt. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
avsluttet Svart 30.Mai.2008 Del på Facebook Svart 30.Mai.2008 prøv å søk på beltronic BJ5000 eller DNG juksamaskiner Eller kingfisher. Den på bildet er litt stor, men tror de lager noen mindre også. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 30.Mai.2008 Del på Facebook Svart 30.Mai.2008 Gå inn på www.fiskeribladet.no og søk under kysttorget. Det er ofte brukte rimelige maskiner der. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 30.Mai.2008 Del på Facebook Svart 30.Mai.2008 (redigert) I fiskeribladet er det noen av disse svintunge greiene tilsalgs av og til. jeg har 3 maskiner liggende i garasjen, av den gamle sortlandmaskinen som ikke er i produksjon lengre. Den veier vel 50 kg? j**la svintunge greier, jeg var så dum å kjøpe dem av en krabbefisker fra finnmark. Båten hans veier sikkert 20 tonn. Nå gir jeg dem bort. Redigert 30.Mai.2008 av traust (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 Traust: Nå ble jeg anpusten! Hva er det egentlig du har å gi bort? Sitér dette innlegget Link to post
Håreken Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 I fiskeribladet er det noen av disse svintunge greiene tilsalgs av og til. jeg har 3 maskiner liggende i garasjen, av den gamle sortlandmaskinen som ikke er i produksjon lengre. Den veier vel 50 kg? j**la svintunge greier, jeg var så dum å kjøpe dem av en krabbefisker fra finnmark. Båten hans veier sikkert 20 tonn. Nå gir jeg dem bort. Passer ikke den på tråden ; Jeg fant, jeg fant! Trenger du det Sitér dette innlegget Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Høvdingen Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 Dng har holdt på å utvikle en maskin til hobbybruk. Har igrunnen hørt lite nytt om dette, siden mustad kjøpte seg inn i selskapet og DNG norge mistet agenturet. Har 2 DNG 6000 C. og er meget godt fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
fiskebat Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 I fiskeribladet er det noen av disse svintunge greiene tilsalgs av og til. jeg har 3 maskiner liggende i garasjen, av den gamle sortlandmaskinen som ikke er i produksjon lengre. Den veier vel 50 kg? j**la svintunge greier, jeg var så dum å kjøpe dem av en krabbefisker fra finnmark. Båten hans veier sikkert 20 tonn. Nå gir jeg dem bort. Jeg kunne godt tenke meg å kjøpe disse+ frakt og pakkekosnaden , har ei meget gammel ei som veier nermere 70 kg som har sluttet å hvirke , kastet den i land så nå må jeg kjøpe ei ny for å få rettet opp båten. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 det er nok ingen garanti for at mine virker heller. Jeg har nok allerede gitt dem bort desverre, bare ikke fått levert dem enda. Vedkommede får slepe og slite med dem til han også gir dem bort. Jeg skjønner ikke at dere er interresert i noe slikt, jaja jeg har vel skaffet meg dem selv, vel vitende om tyngden. Skal noe slikt løftes over knehøyde må man være 2 mann. Og oppheng / beslag blir en historie for seg. De nye snope maskinene er av en annen verden. Selv har jeg ikke kommet meg så langt at jeg har juksamaskin, men vil skaffe en i løpet av året. Jeg liker utformingen til belitronic med tanke på montering. Og billig juksamaskin - glem det. Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 31.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 Takker for alle svar. Billig er jo relativt. Fikk i utgangspunktet antydninger om 40-50 tusen og da virker jo plutselig ikke 23' for BJ5000 så ille.. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Høvdingen Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 har du hydraulikk i båten, har en hydraulisk dobbel juksamaskin jeg muligens skal selge. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Sabelmann Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 Hva blir prisen Høvdingen? Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 1.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juni.2008 Takk Høvdingen, men det er nok ikke annen hydraulikk enn tilstyringa ombord.. Båten er en 26' Tresfjord. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Høvdingen Svart 18.Juli.2010 Del på Facebook Svart 18.Juli.2010 14000 Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 18.Juli.2010 Del på Facebook Svart 18.Juli.2010 Beltronic'en er vel noe av det som er det beste. De gamle maskinene er jo svintunge, Beltronicen veier jo bare 14-15 Kg. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 19.Juli.2010 Del på Facebook Svart 19.Juli.2010 Passer ikke den på tråden ; Jeg fant, jeg fant! Trenger du det Nei, Han fant de ikke, han kjøpte de Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
atvv Svart 10.Februar.2011 Del på Facebook Svart 10.Februar.2011 Er det noen der ute som har erfaringer med de DNG maskinene, eller er det kommet noen andre produsenter på markedet. Sitér dette innlegget Link to post
kjeterik Svart 12.Mai.2013 Del på Facebook Svart 12.Mai.2013 Er det noen som har hørt noe om denne http://www.dng-norge.no/documents/4C1205.pdf Har ikke funnet noe annen info om denne. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 12.Mai.2013 Del på Facebook Svart 12.Mai.2013 http://webshop.dyrkornfritid.no/Inventory/Navision/6020576 http://www.dng-norge.no/documents/C6000i0705.pdf ....................... Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
kjeterik Svart 12.Mai.2013 Del på Facebook Svart 12.Mai.2013 Ja c6000i er en kjent maskin. Jeg leter etter en som skal hetet dng 4C. Den skal være laget for fritidsfiskere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.