Jump to content

juksamaskin til hobbyfiske... hvor?


Brynjar

Recommended Posts

I fiskeribladet er det noen av disse svintunge greiene tilsalgs av og til.

 

jeg har 3 maskiner liggende i garasjen, av den gamle sortlandmaskinen som ikke er i produksjon lengre. Den veier vel 50 kg? j**la svintunge greier, jeg var så dum å kjøpe dem av en krabbefisker fra finnmark. Båten hans veier sikkert 20 tonn. Nå gir jeg dem bort.

Redigert av traust (see edit history)
Link to post
Share on other sites

I fiskeribladet er det noen av disse svintunge greiene tilsalgs av og til.

 

jeg har 3 maskiner liggende i garasjen, av den gamle sortlandmaskinen som ikke er i produksjon lengre. Den veier vel 50 kg? j**la svintunge greier, jeg var så dum å kjøpe dem av en krabbefisker fra finnmark. Båten hans veier sikkert 20 tonn. Nå gir jeg dem bort.

 

Passer ikke den på tråden ; Jeg fant, jeg fant! Trenger du det

Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-)

Link to post
Share on other sites

I fiskeribladet er det noen av disse svintunge greiene tilsalgs av og til.

 

jeg har 3 maskiner liggende i garasjen, av den gamle sortlandmaskinen som ikke er i produksjon lengre. Den veier vel 50 kg? j**la svintunge greier, jeg var så dum å kjøpe dem av en krabbefisker fra finnmark. Båten hans veier sikkert 20 tonn. Nå gir jeg dem bort.

 

Jeg kunne godt tenke meg å kjøpe disse+ frakt og pakkekosnaden , har ei meget gammel ei som veier nermere 70 kg som har sluttet å hvirke , kastet den i land så nå må jeg kjøpe ei ny for å få rettet opp båten.

Link to post
Share on other sites

det er nok ingen garanti for at mine virker heller.

 

Jeg har nok allerede gitt dem bort desverre, bare ikke fått levert dem enda. Vedkommede får slepe og slite med dem til han også gir dem bort. Jeg skjønner ikke at dere er interresert i noe slikt, jaja jeg har vel skaffet meg dem selv, vel vitende om tyngden. Skal noe slikt løftes over knehøyde må man være 2 mann. Og oppheng / beslag blir en historie for seg.

 

De nye snope maskinene er av en annen verden. Selv har jeg ikke kommet meg så langt at jeg har juksamaskin, men vil skaffe en i løpet av året. Jeg liker utformingen til belitronic med tanke på montering.

 

Og billig juksamaskin - glem det. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...
  • 6 måneder senere...
  • 2 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...