Rui lui Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 hei hei..skal kjøpe omformer..har sett meg ut denne http://www.maritim.no/product.aspx?id=1321...upkey=006002120 noen som vet noe om den? Quote ] Link to post Share on other sites More sharing options...
2nd Trikker'n Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Ikke jeg, men alle 24/12 består stort sett av det samme og kjølefinnene er dimensjonert etter max belastning. Jeg hadde valgt et Mascot prudukt - basert på mange års erfaring - litt dyrere en andre, men det gir dem råd til "årntlig påst seils sørviss "og det er godt anvendte kroner! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 (edited) Jeg har kjøpt denne. Fungerer godt, noe støy når viften går. Fikk den til en god del lavere pris enn det som står annonsert. Edited May 31, 2008 by Hansi (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts