Rui lui Startet 30.Mai.2008 Del på Facebook Startet 30.Mai.2008 hei hei..skal kjøpe omformer..har sett meg ut denne http://www.maritim.no/product.aspx?id=1321...upkey=006002120 noen som vet noe om den? Sitér dette innlegget ] Link to post
2nd Trikker'n Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 Ikke jeg, men alle 24/12 består stort sett av det samme og kjølefinnene er dimensjonert etter max belastning. Jeg hadde valgt et Mascot prudukt - basert på mange års erfaring - litt dyrere en andre, men det gir dem råd til "årntlig påst seils sørviss "og det er godt anvendte kroner! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 (redigert) Jeg har kjøpt denne. Fungerer godt, noe støy når viften går. Fikk den til en god del lavere pris enn det som står annonsert. Redigert 31.Mai.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.