MrAnders Startet 30.Mai.2008 Del på Facebook Startet 30.Mai.2008 Har en Ghibli -03 modell med KAD 300 EDC motor, standard på den er et panel med røde varsellamper for oljetrykk, lading og kjølevannstemperatur. På panelet sitter en bryter som er "alarmtest", altså teste om summeren/hyleren faktisk virker. Det er verken lys i panelet eller hyl i hyleren, dødt enkelt og greit. Noen som vet hvordan dette er koblet og til hva, VP folket har viktigere ting å drive med i disse dager, så litt vanskelig å få hjelp. Takknemlig for innspill, også hvor jeg kan lete etter en løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 (redigert) Teknisk på Windy kan sikkert svare. De er svært hjelpsomme. Redigert 31.Mai.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MrAnders Svart 31.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 De hadde jeg ikke tenkt på, tenkte motor. Takk. Har forøvrig feilsøkt og dyttet litt på kontakter, nå er det røde varsellys som det skal, og hyleren hyler når den får strøm. Men alarmtesteren virker ikke. Er det slik på Windy at alarmen går på når du vrir på tenningen, eller er det bare akustisk signal når det faktisk er en grunn til det? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 Vet ikke hvordan det er på KAD motorene. På mine D4'er er de tingen alarm når jeg starter. Sitér dette innlegget Link to post
MrAnders Svart 8.Juni.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2008 Da ble feilen funnet, død electrical unit 873737. Denne ble brukt opp til 2005, sitter bak varsellysene for oljetrykk, vann og lading. Symptomene er at du ikke får varsel på verken lys eller hyl ved feil, og alarm test virker heller ikke. Lett å skifte, kostet 2.832,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.