Jump to content

Pris på Yamaha Autolube 25hk

FastBoater

Recommended Posts

hmm, 12-15 tusen? Du har fremdeles ikke nevnt årsmodell så litt vanskelig fremdeles..

Sånn som jeg ser det;

Pluss:

Yamaha, de ligger enormt høyt i pris og er veldig ettertraktede.

Electric, altså elstart.

Synes den ser veldig pen ut innvendig.(Eller er)

Minus:

Lang stamme antar jeg trekker litt ned på en så liten motor, men kan jo selvfølgelig trekke opp også. Avhenger av båten en skal ha på såklart.

Baksiden av dekselet og propellen så litt slitent ut, nokså dette mensmåplukk..

I tillegg er markedet nokså hett om dagen for småbåter/motorer, anslaget mitt er kansje litt høyt men tror det skal treffe ganske bra :smiley:

Propellen er veldig fin faktisk er bare dekka med olje fortida

men jeg har hatt ute undervans huset på denne og sotte det på igjen men nå vill den ikke gå ut av gear hva er galt?

Ha'kke peiling, men en ting; siden du bor i Lillesand, kan du virkelig kjøre en Musling med en 25hk der? Selv sitter jeg med det inntrykket at alt under 70hk på en Musling i Lillesand er litt sånn "pinglete"? :wink:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

ja det er sant

men så har jeg sjekta og skal ha større motor etter hvert men fikk denne VELDIG billig og trenger båt for og komme på jobb så

at den ikke går ut av gir høres jo ut som om du har glemt å skjøte sammen igjen gir stanga?

Regner med at du har gjort det men, på mon motor var det kålete å skru sammen gir stanga igjen, man så ikke om man hadde gjort det, måtte bare prøve. Det var dog ikke yamaha og jeg vet heller ikke hvordan det gjøres på yamaha desverre.

hei fant ut av det gear stanga kom ikke langt nok ned virker helt fint nå

skifta immpeller og så n¨å er det bare og justere forgassereme