FastBoater Posted May 30, 2008 Share Posted May 30, 2008 hei noen som hvet en ca pris på en yamaha autolube 25hk elektick? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Noflow Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 årsmodell osv da? men finnes det autolube electric? trodde det var en modell som var autolube, og en som het electric Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FastBoater Posted June 1, 2008 Author Share Posted June 1, 2008 hvet ike helt års mod men vilken pris er normal? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Noflow Posted June 1, 2008 Share Posted June 1, 2008 det kommer jo an på årsmodellen, bilder vil vel hjelpe? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FastBoater Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 noen andre som har en slik motor? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Golito Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 noen andre som har en slik motor? Det er ganke individuelt hva en sånn motor koster, blir nesten som å spørre "hva koster en bil?" Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FastBoater Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 der er motor på båt det er høyreside venstre side deksel på venstre side Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Golito Posted June 2, 2008 Share Posted June 2, 2008 hmm, 12-15 tusen? Du har fremdeles ikke nevnt årsmodell så litt vanskelig fremdeles.. Sånn som jeg ser det; Pluss: Yamaha, de ligger enormt høyt i pris og er veldig ettertraktede. Electric, altså elstart. Synes den ser veldig pen ut innvendig.(Eller er) Minus: Lang stamme antar jeg trekker litt ned på en så liten motor, men kan jo selvfølgelig trekke opp også. Avhenger av båten en skal ha på såklart. Baksiden av dekselet og propellen så litt slitent ut, nokså dette mensmåplukk.. I tillegg er markedet nokså hett om dagen for småbåter/motorer, anslaget mitt er kansje litt høyt men tror det skal treffe ganske bra Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FastBoater Posted June 2, 2008 Author Share Posted June 2, 2008 Propellen er veldig fin faktisk er bare dekka med olje fortida men jeg har hatt ute undervans huset på denne og sotte det på igjen men nå vill den ikke gå ut av gear hva er galt? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FastBoater Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 Ingen som hvet hva som er galt? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mouche Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ha'kke peiling, men en ting; siden du bor i Lillesand, kan du virkelig kjøre en Musling med en 25hk der? Selv sitter jeg med det inntrykket at alt under 70hk på en Musling i Lillesand er litt sånn "pinglete"? Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post Share on other sites More sharing options...
FastBoater Posted June 3, 2008 Author Share Posted June 3, 2008 ja det er sant men så har jeg sjekta og skal ha større motor etter hvert men fikk denne VELDIG billig og trenger båt for og komme på jobb så Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
espenal Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 at den ikke går ut av gir høres jo ut som om du har glemt å skjøte sammen igjen gir stanga? Regner med at du har gjort det men, på mon motor var det kålete å skru sammen gir stanga igjen, man så ikke om man hadde gjort det, måtte bare prøve. Det var dog ikke yamaha og jeg vet heller ikke hvordan det gjøres på yamaha desverre. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
FastBoater Posted June 4, 2008 Author Share Posted June 4, 2008 hei fant ut av det gear stanga kom ikke langt nok ned virker helt fint nå skifta immpeller og så n¨å er det bare og justere forgassereme Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts