mewa 2 Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 tankmåleren virket for 3 dager siden båten har ikke vært brukt siden dette er en 2855 sb når jeg var nede i går var den helt død alle andre instrumenter virker noen som har peiling hva dette kan være noen som kansje vet hvor koblingen ligger på tanken takker for all hjelp mvh Mewa 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Brynjar Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Har du sjekket at instrumentet virker? Sjekk at det får strøm, og at det viser full tank hvis du kobler signal-ledningen direkte til jord.. Det er vel det enkleste å få eliminert først. Det skal vel være en inspeksjonsluke ved/over tanken så du kan komme til måleren/koblingene? Quote . . bmhe Link to post Share on other sites More sharing options...
Frøken Fryd Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 Sjekk også minus forbindelsen frem til giveren. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
gmg Posted May 31, 2008 Share Posted May 31, 2008 noen som kansje vet hvor koblingen ligger på tanken takker for all hjelp mvh Mewa 2 Eg har en 2002 model der ligger tankmåler/kobling mitt på tanken i bakant ( i motor rom) og denne er koblet sammen med en skjøyt under instrumentene. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts