mewa 2 Startet 31.Mai.2008 Del på Facebook Startet 31.Mai.2008 tankmåleren virket for 3 dager siden båten har ikke vært brukt siden dette er en 2855 sb når jeg var nede i går var den helt død alle andre instrumenter virker noen som har peiling hva dette kan være noen som kansje vet hvor koblingen ligger på tanken takker for all hjelp mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 Har du sjekket at instrumentet virker? Sjekk at det får strøm, og at det viser full tank hvis du kobler signal-ledningen direkte til jord.. Det er vel det enkleste å få eliminert først. Det skal vel være en inspeksjonsluke ved/over tanken så du kan komme til måleren/koblingene? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Frøken Fryd Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 Sjekk også minus forbindelsen frem til giveren. Sitér dette innlegget Link to post
gmg Svart 31.Mai.2008 Del på Facebook Svart 31.Mai.2008 noen som kansje vet hvor koblingen ligger på tanken takker for all hjelp mvh Mewa 2 Eg har en 2002 model der ligger tankmåler/kobling mitt på tanken i bakant ( i motor rom) og denne er koblet sammen med en skjøyt under instrumentene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.